تاریخ انتشار: 1397/05/28 19:43
کد خبر: 133820

فتحی واکنش نشان داد؛ پرسپولیس قهرمان سوپرجام نیست

سرپرست باشگاه استقلال قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام را شایعه دانست.
فتحی واکنش نشان داد؛ پرسپولیس قهرمان سوپرجام نیست

روز گذشته خبر رسید قرار است کاپ سوپرجام را به مسئولان باشگاه پرسپولیس اهدا کنند. کاپی که قرار بود به برنده دیدار بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس داده شود ولی به دلیل درخواست استقلال برای تعویق این دیدار سازمان لیگ اعلام کرد این سوپرجام برگزار نشده، قهرمان خود را شناخت و تصمیم گرفت پرسپولیس را برنده دیدار اعلام کند. کارشناسان مختلف نظرات متفاوتی در این‌باره دادند که بدون برگزاری بازی می‌توان تیمی را برنده اعلام کرد یا نه. در نهایت باشگاه استقلال با شکایت از این ماجرا دنبال موضوع را گرفت هرچند که فدراسیونی‌ها گفتند شکایتی به دست ما نرسیده است، به هر حال مشخص نشد جواب اعتراضات چه شد. تا اینکه دیروز گفته شد جام امروز به پرسپولیس داده می‌شود.

برای این منظور با امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال تماس گرفتیم که چطور چنین چیزی ممکن است. او در این‌باره به خبرورزشی گفت: «اصلاً چنین اتفاقی نمی‌افتد و همه اش شایعه است».

مدیر این روز‌های باشگاه تأکید داشت چنین موضوعی صحت ندارد و گفت: «ما پیگیر این موضوع و شکایت قبلی‌مان هستیم و تا آخر هم می‌ایستیم، چون وقتی بازی برگزار نشده، بنابراین برنده‌ای هم وجود ندارد که جام بگیرد. ما همچنان خواهان برگزاری بازی در تاریخی دیگر هستیم».


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wwrjv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوژه مورد علاقه سرپرست استقلال چیست؟