تاریخ انتشار: 1397/05/29 12:19
کد خبر: 133764

استقلال توانایی قهرمانی در لیگ برتر را دارد اما هنوز به شرایط ایده ال نرسیده است

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید مدیریت این باشگاه در مدت زمان کم بازیکنان خوبی را جذب کرده است.
استقلال توانایی قهرمانی در لیگ برتر را دارد اما هنوز به شرایط ایده ال نرسیده است

محمد تقوی ملی پوش اسبق استقلال با تاکید بر اینکه این تیم از نظر مهره از دیگر مدعیان جلوتر است گفت: واقعیت این است که استقلال هنوز به شرایط ایده ال نرسیده که در این رهگذر نه مدیریت و نه کادر فنی مقصر نیستند ولی از اینها گذشته باید امتیازات لازم را کسب کند تا از کورس قهرمانی دور نشود.

وی افزود: مدیریت جدید زمان کافی برای جذب نفرات کلیدی در خدمت نداشت ولی باوجود آن تلاش کرد تا چند مهره تاثیر گذار جذب شوند که این جای تقدیر دارد. اما باید قبول کرد که شفر برای آنکه تیمش را به آمادگی ایده ال و هارمونی لازم برساند نیاز به زمان دارد که تصور می کنم بزودی این مهم از قوه به فعل در آید .

کارشناس فوتبال در ادامه اظهار داشت: استقلال توانایی قهرمانی دارد و امیدوارم نفرات جدید سریعا به هماهنگی مناسب برسند. البته طارق همام را بازیکنی مثمرثمر دیدم اما هنوز الحاجی گرو و کارلوس نیومایر بخوبی محک نخورده‌اند تا درباره آنان نظر بدهم. ولی از اینها گذشته باور دارم که استقلال نفرات خیلی خوبی دارد و برغم زمان ناچیز، در فصل یارگیری بخوبی عمل کرد.

ملی پوش سابق استقلال در پایان تصریح کرد: استقلال مثل پرسپولیس باید در دو جبهه بجنگد و ضمن جمع آوری امتیاز در لیگ برتر، باید در عرصه آسیا نیز به میدان برود که مصاف با السد قطر از هر جهت برای وینفرد شفر پراهمیت و خطیر است. امیدوارم شفر و نفرات استقلال در این دو میدان بزرگ موفق ظاهر شوند و اسباب رضایت میلیونها هوادار را فراهم آورند. هرچند که معتقدم استقلال توانایی قهرمانی در لیگ برتر را داراست و آرزو می کنم خواسته طرفداران این تیم اجابت شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ppo8a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس متوقف شد، استقلالی ها پاداش میگیرند