تاریخ انتشار: 1397/05/29 16:04
کد خبر: 133741

اشتباه بزرگ برانکو از نگاه ستاره سابق پرسپولیس!

بازیکن اسبق پرسپولیس شرایط این تیم را نسبت به فصل قبل کاملاً متفاوت می‌داند.
اشتباه بزرگ برانکو از نگاه ستاره سابق پرسپولیس!

 مرتضی کرمانی‌مقدم در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس با خبرورزشی به گفتوگو پرداخت.

چرا پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان به پیروزی نرسید؟!

اطمینان داشتم که نفت مسجد سلیمان با روش دفاعی به مصاف پرسپولیس می‌آید، اما متأسفانه تیم پرسپولیس با اشتباه برانکو اصرار به ارسال‌های بلند داشت که تمامی این ارسال‌ها هم با وجود مدافعی مانند کولی‌بالی بلندقامت کلاً دفع شد. این در حالی بود که پرسپولیس باید از راه زمین و عمق به دروازه تیم مهمان نزدیک می‌شد کاری که اصلاً در دستور کار بازیکنان قرار نگرفت.

چرا بازیکنان پرسپولیس کارایی فصل قبل را ندارند؟

بالاخره شرایط تیم‌ها نسبت به فصل قبل متفاوت شده و این در حالی است که دست برانکو مانند فصل قبل پر نیست. نیمکت پرسپولیس نسبتاً خالی است و فقط ۱۲، ۱۳ بازیکن خوب و هم‌تراز در پرسپولیس حضور دارند.

روش برانکو تدافعی نیست؟

متأسفانه برانکو اصرار دارد با یک مهاجم بازی کند و در خانه و خارج از خانه هم فقط با یک بازیکن بازی می‌کند که این امر اشتباهی بزرگ است. برانکو باید شجاعت بیشتری به خرج دهد و هجومی بازی کند و گاهی اوقات هم اگر شرایط ایجاب کرد حتی ریسک کند، چون امتیازات اول فصل بسیار مهم است عاملی که فصل قبل موجب قهرمانی سرخپوشان شد.

پرسپولیس امسال قهرمان می‌شود؟

بازی‌ها سخت‌تر شده و تعداد مدعیان هم بیشتر از فصل قبل شده است به شکلی که جدا از استقلال و ذوب‌آهن امسال سپاهان و تراکتور هم جزو مدعیان قهرمانی هستند.

چرا بازیکنی مانند سیامک نعمتی که در دو هفته اول عالی بود در دو بازی اخیر تیمش آن کارایی را از دست داده؟

تیم پرسپولیس به طور کامل مقابل نفت مسجد سلیمان خوب نبود به همین دلیل طبیعی است که در چنین تیمی هیچ کدام از بازیکنانش در حد و اندازه‌های واقعی نباشند.

پرسپولیس در آبادان موفق می‌شود؟

شرایط کار در آبادان بسیار سخت است. گرمای زیاد و شرجی بالا کار سرخپوشان را دشوار می‌کند به همین دلیل برانکو باید تغییراتی را در تیمش به وجود آورد تا تیم نتیجه بگیرد و با روحیه خوب به مصاف الدحیل برود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpr7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه پرسپولیس در قطر مشخص شد