تاریخ انتشار: 1397/05/31 08:37
کد خبر: 133502

شفر باید هرچه سریعتر استقلال را روی نوار پیروزی قرار دهد

پیشکسوت آبی‌پوشان با بیان اینکه شفر نباید کاری کند که اعتماد هواداران به او از بین برود، گفت: حریف استقلال از انگیزه بالایی برای رسیدن به پیروزی برخوردار است.
شفر باید هرچه سریعتر استقلال را روی نوار پیروزی قرار دهد

محمد مومنی در خصوص دیدار استقلال مقابل فولاد اظهار داشت: فولاد در بازی قبلی پیروز شده و این باعث می‌شود شرایط روحی آنها خوب باشد. ضمن این که بعد از استعفای آقای پورموسوی و تلاش جمعی بازیکنان برای بازگشت ایشان به تیم مشخص شد که یک وحدت و همدلی خاصی بین بازیکنان فولاد برقرار است و این کار را برای آبی پوشان سخت می کند.

پیشکسوت آبی پوشان ادامه داد: استقلال بازی قبلی را در حالی باخت که به هیچ وجه مستحق این شکست نبود. از حق نگذریم که بچه‌ها در جم خیلی خوب بازی کردند و برخلاف جریان بازی شکست خوردند. من خودم می‌گویم پارس جنوبی ۳ امتیاز نگرفت بلکه این استقلال بودکه ۳ امتیاز را به پارس جنوبی داد.

وی افزود: در بازی مقابل فولاد به نظر من وریا مثل بازی‌های گذشته یک مهره تعیین کننده است که می‌تواند روی سرنوشت این بازی تاثیرگذار باشد. بازگشت فرشید باقری هم به تیم خیلی کمک می‌کند. شنیده‌ام الحاجی گرو هم به شرایط بازی رسیده و امیدوارم که این بازیکن هم بتواند مشکل گلزنی تیم را حل کند تا این تیم به بهترین فرم خود برسد.

مهاجم پیشین آبی پوشان در ادامه بیان داشت: در حال حاضر هواداران به شفر اعتماد خوبی دارند و شفر باید هرچه سریعتر تیم را روی نوار پیروزی و گرفتن امتیازات کامل بازی قرار دهد. ادامه اعتماد هواداران منوط به کسب نتیجه است و من امیدوارم شفر نگذارد که این اعتماد از بین برود.

مومنی در خاتمه بیان داشت: در کل برای این تیم با مهره‌های جوان و خوبی که دارد آینده روشنی متصورم و امیدوارم بازی به بازی شرایط بهتر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27amnv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر استقلال را از نو ساخت!