تاریخ انتشار: 1397/05/31 13:15
کد خبر: 133465

حریف بی دفاع استقلال؛ شفر از این شانس استفاده میکند؟

دوشنبه هفته آینده استقلال باید در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در آزادی به مصاف السد قطر برود و اگر نتواند در همین مسابقه امتیاز مورد نیاز خود را دشت کند، قطعاً در قطر کار سخت‌تری پیش رو خواهد داشت.
حریف بی دفاع استقلال؛ شفر  از این شانس استفاده میکند؟

به همین خاطر است که خیلی‌ها بازی با السد را برای استقلالی‌ها یکی از حیاتی‌ترین رقابت‌های این فصل می‌دانند.

السد با 10 گلی که به تازگی در لیگ ستارگان قطر به العربی زده است، قدرت خود را پیش از بازی با استقلال به نمایش گذاشته و پیش‌بینی‌ها درباره بازی هفته آینده را به سود خود تغییر داده است. ضمن اینکه همه می‌دانند تیم‌های قطری از نظر هزینه‌هایی که برای تیم‌های خود می‌کنند با تیم‌های ایرانی قابل مقایسه نیستند.

با اینکه استقلال روز به روز در حال بهتر شدن است اما از نظر آمادگی و هماهنگی هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده است و از همین جهت خیلی از کارشناسان بابت بازی با السد نگرانی‌هایی دارند. در چنین شرایطی قطعاً خبر بازی نکردن یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های السد مقابل استقلال، یکی از بهترین خبرهایی است که می‌تواند به استقلالی‌ها برسد.

براساس خبری که در الرای منتشر شده، ابراهیم ماجد، مدافع السد در دیدار این تیم با الغرافه دچار کشیدگی عضله شده و دیدار حساس برابر استقلال را از دست داده است. السد هم بازی حساس با الغرافه در هفته سوم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر را با تساوی یک بر یک به پایان رساند.

فریرا، سرمربی السد که حسابی از مصدومیت ابراهیم ماجد و در اختیار نداشتن او برای بازی با استقلال ناراحت است، گفته: «آسیب‌دیدگی ابراهیم ماجد اتفاق بسیار بد و ناراحت کننده‌ای برای ما بود. دوست داشتم که بازی برابر الغرافه را واگذار می‌کردیم اما ابراهیم ماجد مصدوم نمی‌شد.»

حالا که السد یکی از کلیدی‌ترین مهره‌هایش را از دست داده، تأکید کرده: «از بازیکنان می‌خواهم که در دیدار برابر استقلال نهایت تمرکز خود را به کار بگیرند. ما باید از فرصت‌هایی که به دست می‌آوریم نهایت استفاده را ببریم. حداقل می‌توانستیم در این دیدار برابر تیم فوتبال الغرافه سه چهار گل به ثمر برسانیم. اصلا دوست ندارم که فرصت‌ها را به راحتی از دست بدهیم. ما تنها چند جلسه است که تمرین می‌کنیم و هنوز به آمادگی لازم نرسیده‌ایم. قول می‌دهم که بازی به بازی بهتر شویم.»

با مصدومیت ابراهیم ماجد، بدون شک شانس بزرگی نصیب استقلال شده اما نتیجه نهایی بازی به این وابسته است که شفر چطور از این شانس به سود تیمش استفاده کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpzja

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



استراتژی مهم استقلال برای دیدار رفت با السد