تاریخ انتشار: 1397/05/31 16:44
کد خبر: 133427

بیانیه باشگاه توحید بوشهر خطاب به استقلال

باشگاه توحید بوشهر پس از دریافت حق آموزش مهدی قائدی از باشگاه استقلال بیانیه ای صادر کرد و اقدام کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال را ستود.
بیانیه باشگاه توحید بوشهر خطاب به استقلال

به دنبال صدور حکم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال و پرداخت حق آموزش مهدی قائدی از سوی باشگاه استقلال به باشگاه توحید بوشهر، باشگاه بوشهری بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

«در فوتبال ایران، عادت داریم نیمه خالی لیوان و کاستی ها را پررنگ ببینیم. انتقاد لازم است، اما نمی توان چشم را بر نیمه پر لیوان هم بست.

روزی که قرار شد این باشگاه در خصوص مطالبه حق آموزش مهدی قائدی، به کمیته تعیین وضعیت دادخواست بدهد خیلی ها گفتند آب در هاون کوبیدن است، خودتان را خسته نکنید. مگر می شود از غول های فوتبال ایران پول گرفت؟ ما اما مصمم تر شدیم. وکیل گرفتیم و دادخواست دادیم و پیگیری کردیم. اولین پرونده حق آموزش در فوتبال ایران بر مبنای متد و فرمول جدید فیفا بود. مبلغ شاید در قبال مبالغ رایج در فوتبال ایران دندان گیر نبود، اما برای باشگاه سازنده ما تأثیرگذار بود. هم از حیث مادی و هم ایجاد انگیزه تا بدانیم دیگر قرار نیست سرمایه های مان را پرورش بدهیم و بی هیچ ثمردهی به تاراج بروند.

سال های سال جای کمیته تعیین وضعیت در فوتبال ما خالی بود. روزبه وثوق احمدی و همکاران جوان، اما کاربلد و با دانش شان بدون توجه به نام دو باشگاه رأی دادند و برای اولین بار در فوتبال ایران نه فقط پای اجرای این رأی که همه آرای قطعی خودشان ایستادند تا حق به حقدار برسد.

از همه آنها قدردانی و تشکر می کنیم و خوشحالیم که اعتماد ما به آن کمیته نتیجه داد. برای فوتبال مان فرداهای بهتر را آرزو داریم».


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48bnnm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تنها کورسوی امید استقلالی‌ها برای حل مشکل نقل و انتقالاتی