تاریخ انتشار: 1397/05/31 19:45
کد خبر: 133402

برانکو: اهل حساب و کتاب نیستیم که بخواهیم به بازیکنان استراحت بدهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبل از بازی با الدحیل یک بازی مهم داریم و نیازی نیست بگویم چه بازی سختی داریم.
برانکو: اهل حساب و کتاب نیستیم که بخواهیم به بازیکنان استراحت بدهیم

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با نفت آبادان گفت: قبل از بازی با الدحیل یک بازی مهم داریم و نیازی نیست بگویم چه بازی سختی داریم. ما پارسال فولاد را بردیم اما در تهران و ‌آبادان بازی سختی داشتیم. در جام حذفی هم به این تیم باختیم.

وی ادامه داد: نفت مربی جدیدی ‌آورده که مربی خوب و با تجربه‌ای است و روش بازی‌اش به فوتبال این خطه خوزستان می‌خورد. نفت آبادان امتیازات خوبی کسب کرده و تیم خیلی خوب سازماندهی شده است. تیمی که دنبال بازی فوتبال است؛ البته مربی و بازیکنان نفت برای آنکه هماهنگ‌تر شوند به زمان نیاز دارند.

* امکان ندارد به بازیکنی استراحت بدهیم

برانکو تصریح کرد: در مورد تیم خودمان هم می‌گویم که امکان ندارد به بازیکنی استراحت بدهیم هرچند که در بازی بعدی با الدحیل بازی داریم که بازی فصل است. هر 11 نفر ما کاملا برای این مسابقه آماده هستند و برای اینکه میزبان هم ناراحت نشود می‌گویم هدف ما در همه مسابقات یکسان است.من همیشه از بازیکنان خواسته‌ام که نهایت تلاش خود را برای موفقیت انجام دهند به همه حریفان هم احترام می‌گذارم مخصوصا تیم‌های خوزستانی که تعداد زیاد تیم‌های خوزستانی در لیگ برتر نشانگر کیفیت بالای فوتبال این منطقه است.

* بازیکنان و هواداران نفت آبادان فصل گذشته شکست را منطقی پذیرفتند

وی با اشاره به میزبانی خوب نفت آبادان عنوان کرد:مایه خوشحالی ما است که در اینجا هستیم از میزبانی فصل گذشته این تیم تجربه خوبی داریم. بازیکنان و تماشاگران نفت آبادان فصل گذشته شکست را منطقی پذیرفتند. هدف فوتبال همین است که مردم با هم دوست باشند و از فوتبال لذت ببرند. بنابراین فردا انتظار یک بازی خوب و لذت‌بخش را اول برای هواداران و بعد برای خودمان داریم. 

* اهل حساب و کتاب نیستیم که بخواهیم به بازیکنان استراحت بدهیم

وی در مورد مصدوم و محروم تیمش گفت: مصدوم و محرومی نداریم.

برانکو درباره بازی با الدحیل قطر گفت: فعلا نمی‌خواهم در مورد آن مسابقه حرف بزنم مهمترین بازی ما فردا با نفت آبادان است. همه بازیکنان سالم و سلامت هستند اهل حساب و کتاب هم نیستیم که بخواهیم به بازیکنان استراحت بدهیم شاید بازیکنان ذهن‌شان کمی مشغول بازی با الدحیل باشد اما این همه مهم نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27amv6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مخفی‌ترین هدف شفر در استقلال