تاریخ انتشار: 1397/05/31 23:24
کد خبر: 133369

علی کریمی: بازی با السد مسابقه سال استقلال است

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: تا به الان خوب نتیجه نگرفتیم و دیگر فرصتی برای از دست دادن نداریم.
علی کریمی: بازی با السد مسابقه سال استقلال است

علی کریمی در مورد تساوی استقلال مقابل فولاد خوزستان گفت: همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم فولاد برای دفاع و کسب یک امتیاز آمده بود موقعیت‌های زیادی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. تلاش کردیم موقعیت‌هایی را که بدست آوردیم را به گل تبدیل کنیم اما نتوانستیم از انها استفاده کنیم.

وی درمورد اینکه استقلال فصل را خوب شروع نکرده است تصریح کرد: طبیعتا باید در داخل خانه برنده شویم. اگر اینطور امتیازها را از دست بدهیم ممکن است در آخر فصل این مساله منجر به ناراحتی ما شود. فرصتی برای از دست دادن نداریم مدتی از فصل گذشته و نفرات جدیدی هم که آ‌مدند باید به هماهنگی رسیده باشند. باید تلاش کنیم تا دیگر فرصتی را از دست ندهیم.

هافبک استقلال درمورد رویارویی با السد تصریح کرد: بازی با السد مسابقه سال استقلال است این بازی برای هواداران هم اهمیت دارد. باید این بازی را فراموش کنیم تا آماده شویم تا با تلاش بیشتر و حمایت هواداران کار را در تهران یکسره کنیم و در ادامه راحت‌تر شویم. شرایط این بازی فرق دارد و به نوعی مسابقه سال است.

وی در رابطه با نگرانی هواداران از دیدار مقابل السد عنوان کرد: واقعیت این است که ما تا به الان خوب نتیجه نگرفتیم و آنطور که باید و شاید نبودیم از حمایت هواداران تشکر می‌کنم و باید با تلاش بیشتر شرایط بهتری پیدا کنیم.

وی درمورد اینکه پنج هفته از لیگ برتر به اتمام رسیده است تصریح کرد: دو ماه قبل از جام جهانی مصدوم شدم و یک مدت طولانی مشغول ریکاوری و فیزیوتراپی بودم در تمرینات آماده‌سازی پیش فرض هم حضور نداشتم و تنها ۴-۳ جلسه تمرین کردم. به درخواست مربی بازی کردم و در ابتدا شرایط آرمانی را نداشتم. این هفته احساس بهتری داشتم و به زمان نیاز داشتم. ان شاءالله در هفته‌های آینده بهتر کار خواهم کرد.

کریمی درمورد انتقاداتی که به وقت‌کشی بازیکنان فولاد می‌شد گفت: این مسائل دیگر قدیمی شده همیشه تیم‌های شهرستانی که به ورزشگاه آزادی می‌آیند به دنبال یک امتیاز هستند و در این راه همه کار می‌کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xp8bq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بروز یک اشتباه بزرگ در استقلال؛ هافبکی در کار نیست!