تاریخ انتشار: 1397/05/31 23:54
تبریزی نخواست ستاره شب عید باشد!
کد خبر: 133367

آه و افسوس بعد از موقعیت طلایی ستاره استقلال (عکس)

مهاجم استقلال با کمی دقت بیشتر می‌توانست برای دومین بازی متوالی خانگی برای تیم جدیدش گلزنی کند که این اتفاق نیافتاد.

مرتضی تبریزی با اینکه خرید نسبتا گران قیمتی برای استقلال بود، اما در نخستین مسابقه برای این تیم در هفته سوم لیگ برتر خوش درخشید و موفق شد مقابل حضور پُر شور تماشاگران آبی پوش دروازه تراکتورسازی را به زیبایی باز کند تا تاثیرگذاری مثبت خود را در ابتدای کارش نشان دهد.

برخلاف دیدار با تراکتورسازی، تبریزی در مسابقه اخیر استقلال مقابل پارس جنوبی جم صاحب موقعیت گلزنی چندانی نشد ولی دربازی امشب برابر فولاد خوزستان که برای سومین دیدار متوالی در ترکیب قرار می‌گرفت و دومین بازی‌اش در ورزشگاه آزادی را انجام می‌داد، فرصت‌های خوبی به دست آورد که موفق به گلزنی نشد.

یک گام در آفساید بودن اجازه نداد گل مرتضی تبریزی در دقیقه ۳۹ صحیح اعلام شود ولی شماره ۱۱ استقلال در نیمه دوم دو فرصت مناسب برای باز کردن دروازه فولاد داشت که از هیچ یک از آنها بهره کافی را نبرد.

پس از آنکه تبریزی یک قدم برای ضربه نهایی به توپ و گل کردن ارسال خسرو حیدری کم آورد، در دقیقه ۷۴ در محوطه جریمه فولاد به توپ رسید اما با وجود سر توپ عالی به میلاد بدرقه و جای گذاشتن او، نتوانست در شرایط مقابل دروازه گلزنی کند و با ضربه نهایی کم دقت توپ را به احسان مرادیان که درازکش روی زمین شیرجه رفته بود، زد تا مثل دو هفته قبل و در شب عید قربان نتواند پیام‌آور شادی برای تماشاگران آبی باشد تا به شکلی که در تصاویر می‌بینید در حسرت موقعیت از دست رفته بماند.

هواداران و به ویژه کادر فنی استقلال حساب ویژه‌ای روی مرتضی تبریزی باز کردند و این بازیکن که از جایگاه خود آگاه است، بدون تردید برای جبران فرصت‌هایی که برابر فولاد از دست داد، در هفته‌های آینده تلاش می‌کند تا دوباره نامش در بین گلزنان استقلال دیده شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vv6kb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فاش شد؛تعهدات سنگینی که استقلال برای جذب تبریزی متقبل شده است!