تاریخ انتشار: 1397/06/01 17:14
کد خبر: 133280

سرمربی موقت سپیدرود: می‌توانیم دست پر از زمین خارج شویم

سرمربی موقت تیم فوتبال سپیدرود رشت تأکید کرد، تیمش مقابل استقلال خوزستان از پیش بازنده نیست.
 سرمربی موقت سپیدرود: می‌توانیم دست پر از زمین خارج شویم

محسن نصر در نشست خبری پیش از دیدار استقلال خوزستان - سپیدرود رشت ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ابتدا روز پزشک را به همه پزشکان تبریک می‌گویم. امیدوارم بیماران در کشور کم باشند. من تازه به تیم سپیدرود اضافه شده‌ام. دیگر همه وضعیت سپیدرود را می‌دانند. تیم نتایج خوبی نگرفته و من به این تیم ورود کردم. ما تنها بودیم و شرایط سختی داشتیم، اما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. روحیه بچه‌ها ارتقا پیدا کرده و حریف از پیش بازنده‌ای نیستیم.

وی در مورد مشکلات مالی تیم سپیدرود نیز تصریح کرد: فوتبال رشت سال‌هاست با این مشکل دست به گریبان است. مشکلات مالی همیشه بوده و تا زمانی هم که یک کارخانه و یا منبع مالی نباشد، این مشکل پابرجاست. در هر صورت من الان سرمربی سپیدرود هستم و این موضوع در تخصص من نیست.

سرمربی موقت تیم سپیدرود در ادامه با اشاره به تیم استقلال خوزستان عنوان کرد: همه تیم‌ها برای ما قابل احترام هستند. درست است که استقلال خوزستان در جدول سه امتیاز دارد و با تیم‌هایی قوی‌تر از ما بازی کرده است،‌ اما ما این تیم را آنالیز کرده‌ایم و نقاط  ضعف آنها را شناسایی کرده‌ایم. باید قبول کنیم من فقط سه جلسه با تیم تمرین کرده‌ام و زمان زیادی نداشتم. در این مدت باید همزمان روی ضعف‌های بدنی بازیکنان و کارهای تاکتیکی کار می‌کردم. من هم یک مربی جوان هستم، اما این نوید را به هواداران‌مان می‌دهم که می‌توانیم دست پر از زمین خارج شویم.

نصر درباره انتخاب علی کریمی به عنوان سرمربی جدید سپیدرود نیز گفت: علی کریمی یک برند است و سال گذشته هم سرمربی این تیم بود. کریمی هم مشهور است و هم محبوب. من هم از بازیکنان سابق سپیدورد هستم و در لیگ برتر بازی کرده‌ام، اما سابقه سرمربیگری نداشتم. در هر صورت انتخاب کریمی خواسته مردم بود و مسئولان هم به آن احترام گذاشتند. من هم  به این انتخاب احترام می‌گذارم. اکنون من یک بازی در سپیدرود مأموریت دارم و  بعد از بازی هم مأموریتم تمام می‌شود، امیدوارم این مسئولیتی که بر دوش من گذاشتند را به خوبی به پایان برسانم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3exnxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورموسوی: تلاش می‌کنیم صدرنشین بمانیم