تاریخ انتشار: 1397/06/01 23:26
کد خبر: 133226

نکونام: اشتباهات نبود بین ۵ تیم اول بودیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر پس از بازی با نفت مسجدسلیمان از شاگردانش تشکر کرد.
نکونام: اشتباهات نبود بین ۵ تیم اول بودیم

جوادنکونام سرمربی نساجی مازندران بعد از برد مقابل نفت مسجد سلیمان در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

تبریک به طرفداران

امروز همه دیدند تیم چقدر زحمت کشید. همه تلاش کردند. به نظر من بازیکنان بهترین عملکرد را داشتند. تبریک به طرفداران بابت این برد. مثل همیشه از تیم حمایت کردند. ما اولین فصل حضورمان در لیگ برتر است و زمان می برد تا جا بیفتیم. این برد را تقدیم به طرفداران می کنیم.

تعطیلی به نفع تیم‌هاست

تعطیلی لیگ برتر برای لیگ قهرمانان آسیاست. این تعطیلی ها می‌تواند به همه تیم ها کمک کند. هچر شاید زیاد باشد.

آن پنالتی دیگر در تیم تکرار نمی شود

باید به خاطر این بازی به تیم تبریک گفت. پرسپولیس در آزادی جلوی نفت مسجد سلیمان به اندازه ما موقعیت نداشت. ما اگر دقت می کردیم با اختلاف دو یا سه گل می بردیم. توپ به تیر خورد، از کنار دروازه بیرون رفت و پنالتی هم گل نشد. نیمه دوم هم کنترل بازی در اختیار ما بود. ما حتی بعد از گل روی دروازه نفت فشار آوردیم که صاحب پنالتی هم شدیم. اگر آن توپ گل می شد، بازی تمام می شد ولی دیدید که وارد دروازه نشد. وقتی این اتفاق افتاد تیم از لحاظ روحی و روانی افت کرد. فشار روی تیم آمد. وقتی می‌توانید دو گل بزنید، باید بزنید. بازیکنان نساجی باید بزرگ فکر کنند. نساجی و مردم از همه چیز برای ما مهمتر هستند. من این را به بازیکنان یادم می دهم تا قدر همه چیز را بدانند. تک بازیکن هیچوقت نمی تواند موفق باشد. یک بازیکن نمی تواند به تنهایی فوتبال بازی کند و باید یک تیم باشند. در کنار هم می توانند برنده باشد. تیم ما امروز خوب کار کرد. غیر از یک ربع آخر که تمرکز تیم از دست رفت، در سایر دقایق خوب بودیم. اتفاق که در مورد پنالتی افتاد دیگر تکرار نمی شود. این چیزها در تیم من نباید رخ دهد. بازی به بازی بهتر خواهیم شد. باید یاد بگیریم تیمی را که می توانیم راحت ببریم، راحت ببریم و کارمان را سخت نکنیم. نفت مسجد سلیمان در بازی فولاد هم گل نخورد. آنها تیمی هستند که سخت گل می خورند. ۱۰ نفری دفاع می کنند. ما موقعیتی به این تیم ندادیم. در کل می شد با سه گل بازی را ببریم.

ولسیانی یکی از ستاره های ما بود

درباره ولسیانی باید بگویم او بازیکن باکیفیتی است. پست اصلی اش دفاع وسط است. قبل از بازی گفتم هر جا بازیکن نیاز باشد، از او استفاده می کنیم. پست بازی مهم است ولی وقتی تیم نیاز دارد، باید برحسب خواسته تیم بازی کند. ولسیانی یکی از ستاره های ما در بازی بود.

رضایی گلر سوم بود

محمد امین رضایی گلر سوم ما بود ولی تلاش کرد و گلر اول شد و توانست امشب برای تیم بازی کند. امین خوب بازی کرد و حقش بود. برای ما اسم بازیکن فرقی ندارد. شاید حتی گلر امیدها را در ترکیب بگذارم. هر کسی که خوب باشد در ترکیب نساجی قرار می گیرد. من امشب صلاح دیدم امین دروازه دروازه باشد. او نشان داد که می خواهد پیشرفت کند.

همه برای نساجی زحمت می کشیم

درباره اشتباهات فورواردها و اینکه می گوئید روانشناسی می خواهند...من اعتقادی به این چیزها ندارم. روانشناس برای کسی است که مشکل روانی دارد. بازیکن دوست دارد تحت هر شرایطی گل بزند. شما بازیکنی را می شناسید که دوست نداشته باشد گل بزند؟ همه دوست دارند گل بزنند ولی یک بار توپ به تیر می خورد و یک بار به بیرون می رود. ولی پنالتی امشب ما اشتباه فردی محمد عباس زاده بود. قول می دهم دیگر در تیم ما تکرار نمی شود. همه ما برای نساجی زحمت میکشیم. این یک مسئله درون خانوادگی است و داخل خانواده خودمان آن را حل می کنیم.

اشتباهات نبود بین ۵ تیم اول بودیم

فغانی یک داور بین المللی است و نیازی به تعریف ندارد. در بازی های قبلی اگر داوران ما دقت می کردند الان نساجی حداقل بین ۵ تیم اول جدول بود. امتیازات از دستمان رفته و تمام شده است. امیدوارم از این به بعد اشتباهات داوری به ضرر ما نباشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27am9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناراحتی نکونام از حقی که داوری از نساجی ضایع کرده است
نساجی را مانند تراکتورسازی ساخته و پرداخته می‌کنیم