تاریخ انتشار: 1397/06/02 00:37
پیش بازی استقلال خوزستان-سپیدرود رشت؛
کد خبر: 133218

به یاد خداداد؛ با حضور جادوگر!/جدالی برای فرار از قعر و بحران

در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر ایران، دو تیم استقلال خوزستان و سپیدرود به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
به یاد خداداد؛ با حضور جادوگر!/جدالی برای فرار از قعر و بحران

از هفته پنجم لیگ برتر ایران امروزتیم های استقلال خوزستان و سپیدرود رشت در اهواز و در ورزشگاه غدیر از ساعت ۲۰:۱۵ با قضاوت روح اله شریفی در حالی به مصاف یکدیگر می روند که دو تیم به ترتیب با ۳ و ۱ امتیاز در رتبه های ۱۲ و ۱۶ جدول قرار گرفته اند.

استقلال خوزستان در ۴ بازی گذشته خود ۳ تساوی و ۱ شکست داشته است و آمار ۴ گل زده و ۵ گل خورده را نیز به ثبت رسانده است. آنها در اولین بازی خود با نتیجه ۱ بر ۱ برابر گسترش فولاد متوقف شدند و در دومین بازی با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب پدیده شدند و در دیدار سوم با نتیجه تساوی بدون گل پرسپولیس را متوقف کردند و در دیدار چهارم نیز با نتیجه ۲-۲ برابر نفت آبادان متوقف شدند.

از سوی دیگر سپیدرود رشت در ۴ بازی گذشته ۳ شکست و یک تساوی داشته است و آمار ۲ گل زده و ۱۲ گل خورده را به ثبت رسانده است. آنها در اولین بازی خود با نتیجه ۳ بر ۰ از سایپا شکست خوردند و در دومین بازی با نتیجه ۶ بر ۱ از سپاهان شکست خوردند و در سومین دیدار گسترش فولاد تبریز را متوقف کردند و در چهارمین دیدار نیز ۲ بر ۰ مغلوب پدیده شدند.

این در حالی است که علی کریمی دیروز هدایت سپیدرود را بر عهده گرفت اما از روی سکوها شاهد بازی تیمش خواهد بود و جالب اینکه همچنان اوضاع و احوال تیم رشتی تحت الشعاع حضور ابتدای فصل خداداد عزیزی قرار دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpvzy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وینفرد شفر برای بازسازی تیمش بیشتر از هر چیزی به «زمان» نیاز دارد