تاریخ انتشار: 1397/06/02 21:31
کد خبر: 133123

پایان دیدار سپاهان- تراکتورسازی؛ زیباترین بازی هفته برنده نداشت

دیدار تیم های فوتبال سپاهان و تراکتورسازی در هفته پنجم لیگ برتر در حالی با تساوی به پایان رسید که دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند.
پایان دیدار سپاهان- تراکتورسازی؛ زیباترین بازی هفته برنده نداشت

در یکی از دیدارهای روز پایانی هفته پنجم لیگ برتر شامگاه امروز جمعه تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان تراکتورسازی بود که این دیدار با برتری ۲ به ۲ خاتمه یافت. سجاد شهباززاده(۳۵) و عزت پورقاز(۸۸)برای سپاهان و استوک(۷۲) و دانیال اسماعیلی فر(۹۱) برای تراکتورسازی گل زدند. 

نیمه اول این بازی را باید به حساب سپاهان نوشت که نمایش بهتری نسبت به حریف تبریزی داشت و بارها تا آستانه باز کردن دروازه تراکتور پیش رفت اما یک بار روی یک ضربه ایستگاهی و ضربه سر سجاد شهباززاده به گل رسید.

در نیمه دوم جان توشاک تراکتورسازی را متحول کرد و این تیم تبریزی فوتبال زیبا و هجومی را به نمایش گذاشت که بارها تا آستانه باز کردن دروازه میزبان پیش رفت. فشار حملات تراکتورسازی بالاخره در دقیقه ۷۲ جواب داد و روی پاس زیبای بازیکن ژاپنی و البته پاس تکمیلی مسعود شجاعی، استوک دروازه خالی را باز کرد. 

بعد از این گل دو تیم فرصت های زیادی برای رسیدن به گل برتری داشتند و فوتبال هجومی را به نمایش گذاشتند. چند دقیقه بعد ضربه فنی مسعود شجاعی را پیام نیازمند دروازه بان سپاهان با واکنشی دیدنی به کرنر فرستاد.

درحالی که این بازی جذاب به دقایق پایانی نزدیک می شد این سپاهان بود که توسط یار تازه به میدان آمده خود یعنی عزت پورقاز در دقیقه ۸۸ به گل برتری دست پیدا کردند تا در آستانه یک پیروزی ارزشمند قرار بگیرند اما سه دقیقه بعد دانیال اسماعیلی فر با شوتی تماشایی و دیدنی دروازه سپاهان را برای دومین بار باز کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5ak6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منچستریونایتد بدشانس ترین تیم لیگ برتر است