تاریخ انتشار: 1397/06/02 22:45
کد خبر: 133113

مربی سپیدرود: بازیکنان خوبی به تیم اضافه خواهند شد

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت مدعی شد شاگردانش جریان بازی مقابل استقلال خوزستان را در کنترل داشته‌اند.
مربی سپیدرود: بازیکنان خوبی به تیم اضافه خواهند شد

محسن نصر پاک مربی تیم سپیدرود بعد از باخت ۲ بر صفر مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: شرایط تیم ما مشخص بود با وضعیتی که داشت با این حال تا دقیقه ۷۰ بازی را کنترل کردیم. فوتبال شرایط خودش را دارد و کلاف کار بعد از آن از دستمان خارج شد. از همه بازیکنان راضی هستم حتی آن بازیکنی که پاس اشتباه داد. کریمی آمد و امیدوارم ایشان تغییراتی به وجود بیاورد تا مردم شهر رشت را خوشحال کند. 

مربی سپیدرود در مورد تیم استقلال خوزستان گفت: تا دقیقه ۷۰ بازیکنان ما استرس داشتند شانس تیم ما بود که این تیم خوب شد. از دقیقه ۷۰ به بعد را  نگاه نکنید استقلال خوزستان خیلی کار دارد تا در ردیف تیم های خیلی خوب لیگ قرار بگیرد.

مربی سپیدرود  در مورد بازیکنان تیمش گفت: مهدوی و معقولی خوب بودند بازیکن امیدی را هم در میدان گذاشتم و موجودی تیم ما همین بوده است. تیم ما از نظر بدنی در شرایط پایین بوده است. بعد از بازی با نفت آبادان یک ماه فرصت داریم. تیم ما از نظر بدنی در شروع مسابقات مشکل دارد و بقیه صحبت‌ها را انجام ندهیم بهتر است.

وی در مورد وضعیت هوای گرم اهواز گفت: هوا بسیار مطلوب بود و فکر نمی‌کردیم هوا این قدر خوب باشد انتظار داشتیم هوا گرم تر باشد. ما در رشت هوای خنکی را پشت سر گذاشتیم با این حال گرمای اهواز تاثیری روی تیم ما نگذاشت. علی کریمی آمده و اسپانسر قوی قرار است از تیم حمایت کند و بازیکنان خوبی به تیم اضافه خواهند شد.

نصر در مورد ادامه همکاری با علی کریمی گفت:  من مدرس هستم و فدراسیون ابلاغیه داده مدرسین باید شان شان حفظ شود یا مدیر فنی باشند یا دستیار اول باشد. من جانم را برای تیم شهرم  می‌گذارم  بازیکن سپیدرود بوده ام ولی باید جایگاه ها تعریف شده باشد باید با علی کریمی صحبت کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjvqj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای روز؛ ۳سال بازی مجانی در استقلال