تاریخ انتشار: 1397/06/02 23:16
کد خبر: 133110

گلایه مدیرعامل تیم فوتبال سایپا از داوری

مدیرعامل باشگاه سایپا با وجود راضی بودن از نتیجه بازی و بازیکنان تیمش از قضاوت داورمسابقه رضایت نداشت.
گلایه مدیرعامل تیم فوتبال سایپا از داوری

رضا درویش مدیرعامل تیم فوتبال سایپا در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص عملکرد چند هفته اخیر این تیم می گوید: بچه ها بازی خوبی انجام دادند و همانطور که گفتید استرس اینکه دو، سه هفته ای است پیروز نشدند هم زیاد بود ولی الحمدالله توانستیم بازی را ببریم و اگر بچه ها به هماهنگی بیشتری دست پیدا کنند این روند پیروزی ادامه دار خواهد شد.

مدیرعامل سایپا با گلایه از داوری مسابقه می گوید: حالا که بردیم این را می گوییم، در چندین صحنه فوروارد حریف روی مدافع ما خطا کرد، ما که دور از صحنه بودیم آن را دیدم و در واقع همه آن را دیدند. خدایی ناکرده اگر چنین صحنه هایی گل شود دیگر نمی شود کاری کرد و همین اتفاقات به ضرر ما خواهد شد.

درویش در پاسخ به این سوال که علی دایی اعلام کرده سایپا در این هفته روی بدشانسی چنین نتایجی را کسب کرده هم گفت: بچه های ما روی هم رفته خیلی خوب کار کردند و بازیکنان آنها هم یکی، دو موقعیت در نیمه اول داشتند که اگر نتواند این موقعیت ها را کنترل کنند که دیگر نتایج غیرقابل پیش بینی می شود. ما موقعیت های خوبی داشتیم و بهتر می توانستیم نتیجه بگیریم. امیدواریم در هفته های آینده این نتایج خوب دوباره برای سایپا تکرار شود.

او در پایان درباره قضیه صیادمنش هم می گوید: آن موضوع هم حل خواهد شد و ظاهرا آقا فتحی خارج از کشور بودند برای همین جلسه ما به هفته بعد موکول شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjvep

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی شاگردان دایی و نکونام