تاریخ انتشار: 1397/06/04 11:55
کد خبر: 132910

شفر: فردا روز ما و استقلال است/ فردا ورزشگاه پر باشد حریف عصبی میشود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:لیگ قهرمانان یک اتفاق فوتبالی بسیار بزرگ است و همه اعضای کادر فنی و بازیکنان ما با یک احساس خوب به این بازی می آیند.
شفر: فردا روز ما و استقلال است/ فردا ورزشگاه پر باشد حریف عصبی میشود

 وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار با السد قطر در خصوص شرایط تیمش قبل از مسابقه فردا اظهار داشت:لیگ قهرمانان یک اتفاق فوتبالی بسیار بزرگ است و همه اعضای کادر فنی و بازیکنان ما با یک احساس خوب به این بازی می آیند.

*خیلی‌ها فکر نمی کردند ما در این مرحله باشیم

سرمربی تیم استقلال افزود: یک عده بودند که فکر نمی کردند ما در اینجا باشیم و در مورد یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حرف بزنیم. السد تیمی نیست که مقابل پرسپولیس بازی کرد. آنها یک بازیکن از اتلتیکو مادرید و یک بازیکن از کره جنوبی گرفته اند.

* مهم این است فردا ورزشگاه پر از تماشاگر باشد

وی تاکید کرد: اگر در این مرحله هستیم به خاطر کار تیمی نبود، بلکه به خاطر ذهنیت مثبتی که داشتیم در اینجا حضور داریم. یکی از عوامل موفقیت ما هم طرفداران استقلال هستند. برای این بازی آماده هستیم اما نه به صورت صد در صد چون 5 بازیکن ما جدا شده و 5 بازیکن جدید به تیم اضافه شده اند. ما هر روز با تیم کار می کنیم ولی نکته مهم این است که فردا استادیوم پر از تماشاگر باشد.

* مدام می‌گوییم فردا روز ما و استقلال است

شفر ادامه داد: بسیار بسیار مهم است که هواداران مثل بازی با العین، الریان و ذوب آهن از ما حمایت کنند و فکر می کنم نتیجه خوبی را که برای بازی دوم لازم داریم کسب کنیم.دقیقه به دقیقه تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان ما خوشحال هستند و می گویند فردا روز ما و استقلال است.

* از هواداران می خواهم بدون ترقه و لیزر به استادیوم بیایند

سرمربی استقلال تاکید کرد: ما نتیجه خوبی لازم داریم ولی برای بازی با السد تاریخ بازی ما 2 روز بعد از یک بازی ملی(فیفا دی) و 4 روز بعد از یک بازی لیگ برتر است، این فاصله زمانی کوتاه است و ما نمی توانیم آن را قبول کنیم.السد حریف ما یک هفته برای بازی با استقلال بازی نداشت و استراحت کرد. امروز آخرین تمرین ما است و همه بازیکنان آماده هستند اما من از هواداران می خواهم بدون ترقه و لیزر به استادیوم بیایند و فقط تیم را تشویق کنند.

* اعتماد به نفس دارم و مطمئنم می‌دانیم فردا چه می‌خواهیم

به گزارش فارس سرمربی استقلال افزود:برای کسب نتیجه خوب همه باید برای هم بجنگیم تا بتوانیم به برد برسیم.من اعتماد به نفس دارم و مطمئن هستم تیم ما می داند فردا چه کاری باید انجام بدهد.

*باید در ضربات آخر محکم تر باشیم

وی در خصوص اینکه بهتر نیست استقلال با شیوه ای دیگر به زمین برود  و با 2 مهاجم بازی کند گفت:ما با یک مهاجم بازی نمی کنیم، ما با 2 یا 3 مهاجم بازی می کنیم، زمانی که ما توپ داریم هر دو بازیکن ما از چپ و راست باید وارد محوطه جریمه حریف شوند. در بازی با پارس جم شانس های زیادی داشتیم، چیزی که نیاز داریم این است که در ضربات آخر محکم تر باشیم.هافبک های تهاجمی ما باید برای گل زدن اضافه شوند، وقتی در بازی مثل فولاد وقتی بازیکنان حریف در باکس دفاع جمع می شوند ما باید بیشتر شوت بزنیم. اجازه بدهید که بعد از بازی فردا بیشتر صحبت کنیم.

* بازیکنی مثل کریمی همیشه باید آماده باشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه نشست خبری در خصوص وضعیت علی کریمی تصریح کرد: دفعه قبل گفتم که چرا کریمی را تعویض کردم، بازیکنی مثل او باید همیشه آماده باشد چون او موثر است و باید همیشه آماده باشد.ما برای این بازی به کریمی نیاز داریم.

* حریفان با دیدن ورزشگاه پر عصبی می‌شوند
خبرنگاری در مورد قیمت بلیت بازی فردا از شفر سوال کرد که وی با تعجب گفت: من قیمت بلیت بازی را نمی دانم!من الان سرمربی هستم، شاید اگر مسئولیت مدیریتی داشتیم تصمیمی در مورد قیمت بلیت می گرفتم. چیزی که مهم است این که فردا ورزشگاه پر باشد، آنهایی که به اینجا می آیند عصبی می شوند وقتی می بینند ورزشگاه پر است.

* کریمی می تواند یکی از عوامل برد ما باشد

شفر در پاسخ به این سوال که آیا بعد از جدایی بازیکنی مثل امید ابراهیمی فردا علی کریمی می تواند در کنار نفراتی مثل باقری از پس بازیکنانی مثل گابی و ژاوی بر بیاید گفت:بله، کریمی یکی از بهترین بازیکنان آسیا است، نه فقط او بلکه هر بازیکنی که به تیم جدید می رود باید در آن شرایط به هماهنگی برسد. او بازیکنی است که می تواند تیم ما را در مسیر درست قرار بدهد و او می تواند یکی از عوامل برد ما باشد. باقری با وجود آنکه پدرش را از دست داده در تمرین روز گذشته شرکت کرد، دلیل موفقیت استقلال در فصل قبل هماهنگی و میل به برد بود، وقتی نفراتی مثل گرو و بازیکنان دیگر به ما اضافه می شوند نیاز به هماهنگی دارند و ما امیدوار هستیم که آنها هر چه سریعتر به شرایط ایده آل برسند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjz8o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطر در کمین استقلال؛ استارت طوفانی ماشین گلزنی السد