تاریخ انتشار: 1397/06/04 14:51
کد خبر: 132887

اشکال از ماست، نه امیر قلعه‌نویی!

مدافع سپاهان با عملکرد خوبش تا به اینجای لیگ نشان داده که می‌خواهد دوباره پیراهن تیم ملی را به تن کند.
اشکال از ماست، نه امیر قلعه‌نویی!

عزت‌الله پورقاز که فصل گذشته در بازی با پرسپولیس به شدت مصدوم شد و بعد از آن به دلیل حضور کج‌دار و مریز در ترکیب تیم، تیم ملی و جام جهانی ۲۰۱۸ را از دست داد بازگشت اثرگذاری به ترکیب سپاهان داشته است. دو گل در دو هفته پیاپی نشان می‌دهد که عزت دوباره نیت به بازگشت به اردوی تیم ملی دارد. 

او در این باره می‌گوید: بی‌تعارف ابتدا باید از امیر قلعه‌نویی تشکر کنم. قرارداد من با تیم سپاهان تمام شده بود و اگر نگاه گذشته وجود داشت شاید مجبور به ترک تیم می‌شدم، اما امیر قلعه‌نویی آمد، از من حمایت کرد و روحیه داد و حالا خودم را پیدا کرده‌ام و از این بابت خوشحالم و البته معتقدم دعای خیر پدر و مادرم همیشه همراه من است. 

عزت در مورد بازی خوب و وجدآور سپاهان- تراکتورسازی می‌گوید: تیم ما در ۵ بازی ۱۰ گل زده و این نشان می‌دهد تیم ما تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر است. این به خاطر نگاهی است که سرمربی تیم به بازیکنان القا کرده. روحیه ما روحیه برتری‌طلبی است و وارد زمین می‌شویم که تهاجمی بازی کنیم. حالا اگر در اجرای این ایده‌ها خوب عمل نمی‌کنیم باید بیشتر تمرین کنیم و ایراد از ما بازیکنان است. اینکه من در دو هفته پیاپی گل زده‌ام به خاطر همین روحیه است. البته ضرباتی که من زدم حاصل تلاش همه بازیکنان بود. گل من در بازی با تراکتورسازی اصلاً به من نچسبید به این خاطر که در پایان بازی ما از رسیدن به سه امتیاز مسابقه باز ماندیم. 

پورقاز در خصوص اینکه آیا برای حضور دوباره در اردوی تیم ملی، امید دارد یا نه؟ گفت: قطعاً امیدوار هستم. من از کی‌روش همیشه امیدوار بودن را یاد گرفته‌ام. اینکه همیشه برای بودن در فوتبال باید زحمت بکشم و مبارزه می‌کنم. اگر به اردوی تیم ملی برگردم بیشترین کمک را به من امیر قلعه‌نویی کرده است، به خاطر اعتمادی که به من کرد و به خاطر تاکتیکی که برای بازی برگزیده است. از حضور در این تیم لذت می‌برم و امیدوارم باز هم بتوانم برای سپاهان خوب بازی کنم و مردم اصفهان را خوشحال کنم. 

عزت در پایان در پاسخ به این سؤال که چطور بعد از مصدومیت شدید و خط خوردن از تیم ملی روحیه خود را برای درخشش در لیگ برتر حفظ کرده است؟ گفت: روز‌های بد در فوتبال هیچ وقت پایدار نیستند و من همیشه یاد گرفته‌ام که کار خود را به درستی انجام بدهم. ممنون پدر و مادرم هستم که همیشه و در سخت‌ترین شرایط کنارم هستند. دعای آن‌ها برای اینکه دوباره از جا برخیزم کافی بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2omjno

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه نویی: داوری ها همیشه علیه تیم من است