تاریخ انتشار: 1397/06/04 18:29
کد خبر: 132861

استقلالی‌ها از آزادی جهنم می‌سازند / باید در آسیا آقایی کنیم

فرشید اسماعیلی درباره دیدار با السد قطر گفت: دوست دارم گل و پاس گل به هواداران هدیه بدهم.
استقلالی‌ها از آزادی جهنم می‌سازند  / باید در آسیا آقایی کنیم

استقلال تهران، دوشنبه در آزادی، میزبان یک ضیافت بزرگ است. این ضیافت احتمالاً با ۹۰ هزار مهمان برگزار می‌شود. شاید شکست مقابل پارس جنوبی و تساوی برابر فولاد در آزادی، هواداران را ناراحت کرده باشد، اما آن‌ها همیشه در این مواقع، همه‌جوره پشت تیم می‌ایستند. استقلال تهران قرار است در آزادی، میزبان السد باشد و این مسابقه برای آبی‌ها بسیار حیاتی است. قطری‌ها همواره از آزادی هراس دارند و آن را جهنم می‌خوانند. السد آخرین بار در ورزشگاه آزادی به استقلال در ضربات پنالتی باخت. آبی‌ها فصل گذشته در پلی‌آف مرحله گروهی میزبان این تیم بودند و در ضربات پنالتی توانستند برنده باشند. این بار استقلال در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به السد رسیده و می‌خواهد در بازی رفت، کار را تمام کند. فرشید اسماعیلی یکی از بهترین‌های استقلال در سال‌های اخیر درباره این بازی حرف‌هایی می‌زند.

از هواداران عذرخواهی می‌کنم

خیلی دوست داشتیم دو بازی قبلی را ببریم ولی شرمنده هواداران شدیم. بعد از عملکردی که مقابل تراکتور داشتیم امیدوار بودیم دو بازی بعدی را ببریم و به مصاف السد برویم. به نظرم در جم خوش‌شانس نبودیم و حداقل باید یک گل می‌زدیم. همان‌طور که دیدید روی اتفاق گل خوردیم. در بازی فولاد هم می‌توانستیم برنده باشیم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم. مخصوصاً در بازی فولاد توقع برد داشتند، اما گاهی روز تیم نیست و بازی فولاد از آن روز‌ها بود. قولی که می‌توانم به آن بدهم این است که در بازی السد هزار درصد تلاش می‌کنیم. می‌خواهیم در این بازی، نتیجه دو بازی قبلی را جبران کنیم. همان‌طور که می‌دانید شرایط بازی‌های لیگ قهرمانان با لیگ متفاوت است. آنجا کار سخت‌تری داریم. با همه وجود به زمین می‌رویم و فقط به شادی کردن دل هوادار فکر می‌کنیم.

هدف‌های بزرگی داریم

فقط یک چیز را می‌توانم پیش‌بینی کنم. اینکه مطمئناً هواداران برای حمایت از استقلال آزادی را پر می‌کنند. آن‌ها همیشه برای رقبای آسیایی در آزادی یک جهنم می‌سازند. مطمئنم در بازی دوشنبه هم وضعیت همین‌طور خواهد بود. به چیزی جز برد در این مسابقه فکر نمی‌کنیم. هدف‌های بزرگی داریم. الان شانس این را داریم که به فینال برویم. نباید کوچکترین اشتباهی کنیم. تیم جوان است و کم‌کم خودش را پیدا می‌کند. استقلال تغییرات زیادی نسبت به سال قبل داشته و طبیعتاً تا جا بیفتد، زمان می‌برد. به نظرم تجربیات خوبی در همین چند هفته به دست‌آورده‌ایم. دوست داریم به هواداران در بازی السد یک عیدی کوچک بدهیم. نمی‌خواهم بیشتر از این حرف بزنم، چون می‌خواهیم در زمین حرف‌مان را بزنیم.

قدم به قدم جلو می‌رویم

چرا ما باید از السد بترسیم؟ آن‌ها باید از ما بترسند. السد تیم خوبی است ولی ما هم استقلال هستیم و دوست داریم در آسیا آقایی کنیم. می‌دانیم هواداران چقدر به این تیم دل بسته‌اند. دوست دارند دوباره ستاره سوم را به دست بیاوریم ولی هدف ما این است که قدم به قدم جلو برویم. راه خیلی سختی داریم. اگر بتوانیم السد را شکست دهیم مرحله بعد دوباره رقیب سختی خواهیم داشت. اصلاً چیزی قابل پیش‌بینی نیست. همه تیم‌ها با بهترین شرایط و با بیشترین هزینه آمده‌اند. نیازی نیست بگویم تیم‌های قطری چقدر هزینه کرده‌‎اند. ما نسبت به آن‌ها امکانات کمتری داریم ولی یکدل و متحد هستیم. رمز موفقیت استقلال همیشه یکدلی و اتحاد بوده. الان هم این اتحاد در تیم وجود دارد. امیدواریم به بچه‌ها بیشتر توجه شود. این تیم پتانسیل خوبی دارد.

تمرکزم روی السد است

امیدارم بازی‌هایم دیده شود و بتوانم به تیم ملی دعوت شوم. راستش فعلاً به این مسئله زیاد فکر نمی‌کنم. الان تمام تمرکزم روی بازی با السد است. تلاش می‌کنم تا برای تیم مثمرثمر باشم. بعد از آن امیدوارم شرایط طوری باشد که بتوانم در اردوی تیم ملی حاضر شوم. من یک بار تجربه حضور در تیم ملی را دارم. این بار خیلی با تجربه‌تر شده‌ام. از ته دل دوست دارم به تیم ملی خدمت کنم. این یکی از آرزو‌های بزرگ من است. امیدوارم به این آرزو برسم و پیراهن تیم ملی را به تن کنم.

دوست دارم به هواداران هدیه بدهم

در این مدت خیلی هواداران به من لطف داشته‌اند و در ورزشگاه و فضای مجازی حمایت کرده‌اند. من هم دوست دارم در هر بازی یک گل یا یک پاس گل به آن‌ها هدیه بدهم. البته هدفم اول این است که برای تیم مثمرثمر باشم و بازی‌های خوبی برای استقلال انجام دهم. در استقلال توقعات همواره زیاد است. هواداران همیشه از بازیکنان بهترین بازی را می‌خواهند. تلاش همه ما هم این است روز به روز پیشرفت کنیم. قول می‌دهم در لیگ برتر دوباره برد‌های زیادی به دست می‌آوریم. دلم خیلی روشن است. دوست داریم قهرمان لیگ شویم. از الان زود است در این باره حرف بزنیم ولی هدف ما همین است.

بچه خواهرم بود

اخیراً دیدم در فضای مجازی شایعاتی راه افتاد بعد از عکس تیمی بچه‌ای که لباس قرمز به تن داشت و در بازی با تراکتور جلوی من ایستاده بود را هل دادم. خلاصه چیز‌هایی هم علیه من نوشتند که خودم واقعاً خنده‌ام گرفت. آن بچه‌ای که جلوی من ایستاده بود، پسر خواهرم بود. او استقلالی است ولی باید لباس تراکتور را می‌پوشید تا بتواند کنار من باشد. اصلاً این بحث‌ها نبود که بخواهم هل بدهم. متأسفانه در فضای مجازی هر چیزی را می‌نویسند و بعضی‌ها هم این نوشته‌ها را باور می‌کنند. امیدوارم یک روز این فضای مجازی هم سر و سامان بگیرد و دیگر شاهد این شایعات نباشیم.

منتظرتان هستیم

حرف‌های آخرم با هواداران استقلال است. دوشنبه در آزادی منتظرتان هستیم. می‌دانیم که کنارمان خواهید بود. با هواداران قدرت استقلال بسیار بیشتر می‌شود. در مقابل حریف هم تحت فشار قرار می‌گیرد. هرچه در توان داریم برای بازی السد می‌گذاریم. ان‌شا‌ءا... بتوانیم در آزادی یک نتیجه خوب به دست بیاوریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjevw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره خلاق استقلال تنها یک نیمه سرحال بود