تاریخ انتشار: 1397/06/05 10:17
کد خبر: 132799

گرشاسبی: نیت تمامی کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس شکست دادن الدحیل است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:طبعا الدحیل از بازی کردن با پرسپولیس احساس خطر می‌کند چون ۳ سال است تیم ما در کورس قهرمانی قرار دارد.
گرشاسبی: نیت تمامی کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس شکست دادن الدحیل است

حمیدرضا گرشاسبی در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس گفت:در ابتدا آرزو می‌کنم هم پرسپولیس و هم استقلال در مسابقه پیش رو موفق باشند. تمرین شب گذشته ما 40 دقیقه از محل هتل فاصله داشت که طبق هماهنگی به عمل آورده به زمین اسپایر آمدیم و خوشبختانه برانکو تمرین اصلی را طراحی کرده و بازیکنان آماده بازی با الدحیل هستند.

وی افزود: ما سعی کردیم بهترین‌ها را در شان پرسپولیس برای تیم استفاده کنیم. من نباید این را بگویم ولی با توجه به هتل، تغذیه و تدارکات در حد نام پرسپولیس است و آنچه در توانمان بوده را انجام دادیم تا تیم دغدغه‌ای برای این بازی نداشته باشند.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه شرایط در ایران و رسانه‌های ایرانی به شکلی عنوان شده که پرسپولیس شانسی برای صعود مقابل الدحیل ندارد گفت: طبعا الدحیل از بازی کردن با پرسپولیس احساس خطر می‌کند چون ۳ سال است تیم ما در کورس قهرمانی قرار دارد. ما با همین موجودی و با وجود محرومیت از نقل و انتقالات و نیمکت خالی مقابل تیمی که تا دندان مسلح است و بازیکنان گرانقیمتی جذب کرده محکم بازی خواهیم کرد. ان‌شاالله در 26 شهریور ماه در ورزشگاه یکدست قرمز آزادی بازی قابل قبولی ارائه خواهیم کرد.

وی در پایان در خصوص پیش بینی‌اش از بازی گفت: نیت پرسپولیس و تمامی کادر فنی و بازیکنان برد حریف است ، البته نتیجه دو روز دیگر در زمین مشخص می‌شود ولی به امید خدا بازی قابل قبولی ارائه خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48bvza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت پرده غیبت ماهینی در بازی با الهلال چه بود؟