تاریخ انتشار: 1397/06/06 11:16
کد خبر: 132656

چند بازیکن تراکتورسازی در آستانه جدایی

چند بازیکن تراکتورسازی از نیمکت نشینی ناراحتند و با این شرایط احتمال جدایی شان وجود دارد.
چند بازیکن تراکتورسازی در آستانه جدایی

تیم تراکتورسازی در این فصل بازیکنان سرشناس زیادی را به خدمت گرفته و همین موضوع کار جان توشاک را برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش سخت کرده است. تراکتورسازی حالا اگر نگوییم پرمهره ترین یکی از تیم های پرستاره لیگ برتر است و وقتی بازیکنان خارجی خوب و نفراتی مثل اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در این تیم باشند، طبیعی است برخی بازیکنان نتوانند در ترکیب اصلی به میدان بروند و نیمکت نشین شوند.

 

همین حالا بازیکنانی که سال گذشته در تراکتورسازی فیکس بودند و حالا فرصتی برای بازی کردن و گاها حضور در لیست 18 نفره هم پیدا نمی کنند کم نیست. بعضا بازیکنانی که امسال هم به تراکتور پیوستند فرصت بازی پیدا نمی کنند و این مساله موجب ناراحتی شان شده است.

 

از سوی دیگر مسئولان تراکتورسازی به دنبال جذب رامین رضاییان و احسان حاج صفی هستند که در صورت تحقق این امر بازهم جا برای بازیکنان کنونی تنگ تر می شود و با این شرایط احتمال جدایی برخی نفرات وجود دارد.

 

بی تردید توشاک دوست ندارد با بازی نکردن بازیکنانی که پارسال جزو ستاره های لیگ برتر هستند برای تیمش حاشیه بسازد و در صورت زیاد بودن بازیکنان با جدایی برخی نفرات مخالفت نخواهد کرد.

 

البته برخی نفرات مثل احسان پهلوان، مهدی مهدی پور و  قائم اسلامی خواه بازیکن سرباز هستند و نمی توانند حتی در صورت نیمکت نشینی نیز تراکتورسازی را ترک کنند اما بازیکنانی که سرباز نیستند مشکلی برای جدایی نخواهند داشت.

 

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون لیست بازیکنان تراکتورسازی رخ خواهد داد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ex5wp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هجمه علیه جان؛ توشاک برف تبریز را می‌بیند؟!