تاریخ انتشار: 1397/06/06 12:13
کد خبر: 132649

شفر حق داشت عصبانی شود!

همان طور که دیشب در بازی استقلال – السد دیدید نزدیک بود محمد دانشگر به جای الحاجی وارد میدان شود که مدافع استقلال به سرعت خطاب به داور چهارم گفته بود قرار نیست به جای الحاجی وارد میدان شود.
شفر حق داشت عصبانی شود!

درعکس مخابره شده از این صحنه پیداست شفر به شدت از این اتفاق ناراضی است. البته ایراد از داور چهارم بازی نبود. مدیر تیم استقلال نام الحاجی را وارد برگه ذخیره کرده بود. حتما اصغر حاجیلو متوجه نشده بود که شفر می خواهد محمد دانشگر را با نیومایر تعویض کند! در غیر اینصورت مرتکب این اشتباه نمی شد.

 

شفر البته همان جا در کنار زمین از مدیر تیم استقلال عصبانی شد و خطاب به اطرافیانش گفت: مدیر تیم باید به زبان انگلیسی مسلط باشد و متوجه حرف های او شود.

 

اصغر حاجیلو پیش از این هم مدیر تیم ملی امید بود که آن اتفاق تلخ رخ داد و تیم به دلیل بازی دادن به بازیکن دو اخطاره (کمال کامیابی نیا) از بازی های مقدماتی المپیک حذف شد.

 

 

اعتراض شفر دراین مورد به حق است چرا که وی باید با مدیر اجرایی تیم رابطه نزدیکی داشته باشد و با هم پیرامون مسایل مختلف تیم  صحبت کنند اما اکنون اگر مترجمی در کار نباشد این ارتباط برقرار نمی شود.

 

طبیعتا اگر در بازی دیشب محمد دانشگر به جای الحاجی وارد میدان می شد تعویض قابل برگشت نبود. باز جای شکرش باقی است که محمد دانشگر جلوی این اتفاق بد را گرفت! هر چند خیلی ها می گفتند این تعویض یکی از تعویض های بد شفر بود و دانشگر بازیکن بهتری به نسبت نیومایر نبود. البته نیومایر به خاطر مصدومیت در بین دو نیمه درخواست تعویض کرده بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369v8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر بازنده نیمه مربیان/باخت سنگین استقلال در آزادی مقابل السد