تاریخ انتشار: 1397/06/06 14:24
کد خبر: 132633

حساب ویژه سرخپوشان روی ستاره خط حمله پرسپولیس

مهاجم پرسپولیس با ثبت تنها 4 گل کار دشواری برای دستیابی به افتخاری فردی در لیگ قهرمانان پیش رو دارد.
حساب ویژه سرخپوشان روی ستاره خط حمله پرسپولیس

بغداد بونجاح شب گذشته با دبل مقابل استقلال شمار گل‌های خود در لیگ قهرمانان را به 12 رساند تا فاصله بزرگی با دیگر مدعیان شکل دهد.

در جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا اکنون بغداد بونجاح با 12 گل در صدر قرار دارد. یوسف العربی از تیم الدحیل نیز که امشب با پرسپولیس تقابل دارد با 9 گل نزدیک‌ترین مدعی به گلزن السدی‌ها محسوب می‌شود.

در میانه گزینه‌های ایرانی اما علی علیپور در جدول گلزنان قرار دارد (مامه تیام با 6 گل زده با پیراهن استقلال از این تیم جدا شده تا شانس دستیابی به این عنوان را از دست بدهد) که امیدوار است در جدول خود را در رده‌های بالا قرار دهد. علیپور در بدترین شرایط و در صورتی که پرسپولیس موفق به عبور از سد الدحیل نشود دو بازی فرصت دارد تا شمار گل‌های خود را در این رقابت‌ها افزایش دهد.

مهاجم آماده پرسپولیس که هفته گذشته تک گل تیمش در جدال مقابل نفت آبادان را به ثمر رساند، با انگیزه زیادی در خط حمله سرخپوشان در بازی امشب حاضر شده و به خوبی به ضربات حساس و سرنوشت سازی که میتواند با ثبت گل تبدیل به فرصت بزرگی برای تیمش و صعود از این مرحله کند، آگاه است.

سرخپوشان که امشب جدالی سخت مقابل الدحیل را پیش رو دارند، روی ضدحملات و شکل گیری حملات خطرناک و گلزنی علی علیپور حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و باید دید شماره 70 سرخپوشان قادر خواهد بود یک اتفاق بزرگ برای تیمش شکل دهد یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gz7az

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای گل لیگ قهرمانان آسیا باز هم از غرب می آید؟