تاریخ انتشار: 1397/06/06 23:53
کد خبر: 132545

از آمدن حاج‌صفی به سپاهان استقبال می‌کنیم؛امیدوارم بهترین اتفاق برای او رخ دهد

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: امسال در لیگ برتر تیم‌های پرقدرتی حضور دارند و پیش‌بینی اینکه کدام تیم قهرمان خواهد شد فعلاً امکان‌پذیر نیست.
از آمدن حاج‌صفی به سپاهان استقبال می‌کنیم؛امیدوارم بهترین اتفاق برای او رخ دهد

بختیار رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار، در مورد عملکرد سپاهان در پنج بازی ابتدایی لیگ برتر گفت: ما در حال حاضر در رده دوم جدول هستیم، ولی می‌توانستیم بیشتر از 9 امتیاز بگیریم. در بازی با صنعت نفت مستحق برد بودیم و در بازی با تراکتورسازی هم یک دقیقه غفلت کردیم و برد را با تساوی عوض کردیم. ما خوب فوتبال بازی می‌کنیم، ولی مهم این است که در بازی‌های خانگی هم خوب امتیاز بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا سپاهان امسال قهرمان لیگ خواهد شد؟»، خاطر نشان کرد: ما تیم خوبی داریم و همه تلاش می‌کنیم تا بهترین جایگاه را به دست بیاوریم. در این بین باید از حمایت هواداران سپاهان هم تشکر کنم. تمام تلاش ما این است که آنها را خوشحال کنیم، ولی امسال تیم‌های پرقدرتی در لیگ برتر حضور دارند و پیش‌بینی اینکه کدام تیم قهرمان خواهد شد فعلاً امکان‌پذیر نیست. ما باید بازی به بازی جلو برویم تا ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان در واکنش به اینکه می‌گویند سپاهان امسال بیش از حد هزینه کرده است، اظهار داشت: مطرح کردن این حرف‌ها درست نیست. همه تیم‌ها هزینه می‌کنند و دوست ندارم اسم تیم خاصی را بیاورم. الان تیم‌هایی هستند که سه بازیکن خارجی دارند. هزینه سه بازیکن خارجی می‌تواند اندازه 10 بازیکن ایرانی باشد.

رحمانی در مورد احتمال پیوستن احسان حاج‌صفی به تیم سپاهان نیز تصریح کرد: من از تیم نونهالان ایران با احسان همبازی بودم و همیشه با او در ارتباط هستم. ما از آمدن حاج‌صفی به سپاهان استقبال می‌کنیم و امیدوارم بهترین اتفاق برای او رخ دهد. البته حاج‌صفی هر تصمیمی که گرفت باید به آن احترام بگذاریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpaow

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم لیگ برتری در پی جذب حاج صفی

حاج صفی هم به جمع لژیونرها پیوست
تمدید قرارداد شجاعی با تیم یونانی؛