تاریخ انتشار: 1397/06/07 13:00
کد خبر: 132493

مربی ماشین سازی: اگر بدشانس نباشیم در مصاف با تراکتورسازی 3 امتیاز بازی را کسب خواهیم کرد

مربی تیم فوتبال ماشین سازی، گفت: فردا به دنبال انجام بازی شرافتمندانه هستیم و تلاش می کنیم فوتبالی در حد نام و آوازه آذربایجان ارائه کنیم
مربی ماشین سازی: اگر بدشانس نباشیم در مصاف با تراکتورسازی 3 امتیاز بازی را کسب خواهیم کرد

یوسف بخشی‌زاده  در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی، گفت: فردا به دنبال انجام بازی شرافتمندانه هستیم و تلاش می‌کنیم فوتبالی در حد نام و آوازه آذربایجان ارائه کرده و و رضایت تماشاگران را جلب نماییم.

وی افزود: از فیروز فیروز کریمی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و من را دستیار خود کرد. وقتی امکان ادامه همکاری او در باشگاه مسیر نشد، باشگاه به من اعتماد کرده و از این بابت تشکر می‌کنم.

مربی ماشین سازی خاطرنشان کرد: ما 6 بازیکن مصدوم برای بازی فردا داریم، اما  تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و تلاش می‌کنیم که بتوانیم فردا نتیجه خوبی را کسب نماییم.

وی افزود: ما به دنبال 3 امتیاز از بازی مقابل تراکتورسازی هستیم و حتی یک امتیاز نیز ما را قانع نمی‌کند. تراکتورسازی مقابل سپاهان یک تیم متحول شده نشان داده و  این تیم خیلی نسبت به آغاز فصل تغییر کرده است. ما روی نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کردیم و اگر بدشانس نباشیم 3 امتیاز بازی را کسب خواهیم کرد.

بخشی‌زاده در ادامه تصریح کرد: تراکتورسازی مقابل سپاهان یک تیم متحول شده نشان داده و  این تیم خیلی نسبت به آغاز فصل تغییر کرده است. ما روی نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کردیم و اگر بدشانس نباشیم 3 امتیاز بازی را کسب خواهیم کرد.

وی افزود: در ابتدای فصل بد شانس بودیم و در هر 4 بازی آغاز فصل می‌توانستیم به پیروزی برسیم که با بدشانسی مساوی کردیم.

مربی ماشین سازی در ادامه گفت: تبریز بهترین تماشاگران را دارد و  من زمانی که در تراکتورسازی بازی می‌کردم تبریز یک میلیون جمعیت داشت و در هر بازی ما در باغشمال 30 هزار تماشاگر حضور می‌یافتند حتی بازی‌هایی که حساس نبودند. این انتظار را داریم که در بازی فردا استقبال خوبی از دربی فوتبال تبریز صورت گیرد.

وی افزود: من بین سال های 72 تا 75 در تیم تراکتورسازی بازی کردم و پیشرفت فوتبال خودم را در این تیم می‌دانم اما امروز مربی تیم ماشین سازی هستم و برای پیروزی تیم ماشین سازی مقابل تراکتورسازی نهایت تلاشم را می‌کنم. از محمدرضا زنوزی تشکر می‌کنم که تصمیم گرفته مشکلات رفت و آمد تماشاگران به ورزشگاه را حل کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpa7b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلالی: فردا حریف قابل احترامی داریم، اما قدرتمندانه به سراغ آنها می‌رویم