تاریخ انتشار: 1397/06/07 21:15
کد خبر: 132438

ترابی سرباز هم شود به تراکتورسازی نمی‌رود

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: دل اخباری با سایپا نبود، اما شکل جدایی اش از تیم ما هم درست نیست.
ترابی سرباز هم شود به تراکتورسازی نمی‌رود

 رضا درویش درباره قطعی شدن جدایی محمدرضا اخباری از تیم سایپا بیان کرد: زمانیکه یک بازیکن در تمرینات و اردوهای تیمش شرکت نمی کند یعنی از آن تیم جدا شده است و دلش نمی خواهد با آن بماند. حدود ۲ ماه است که به اخباری برای جدایی مجوز داده ایم اما این امر تا امروز(چهارشنبه) رسمی نشده بود تا اینکه معاونت حقوقی و ورزشی باشگاه تصمیم گرفتند توافق نامه رضایت اخباری را صادر کنند. اخباری برای سایپا زحمت کشید و از او تشکر می کنیم اما خودش هم می داند اینگونه جدا شدن از تیمی که او را به فوتبال ایران معرفی کرده است درست نیست.

او درباره احتمال جذب جایگزین محمدرضا اخباری گفت: اگر علی دایی دروازه بانی را مدنظر داشته باشد برای جذب او اقدام می کنیم.

درویش درباره دیدار سایپا مقابل فولاد خوزستان در هفته ششم لیگ برتر تصریح کرد: فولاد تیم خوبی است اما بیش از اینکه از کیفیت فنی حریف نگران باشیم از سختی کارمان در گرمای اهواز نگران هستیم. شک ندارم اگر بازیکنانمان بتوانند بر این امر غلبه کنند با دست پر از زمین بیرون می آیند.

او درباره سرباز اعلام شدن مهدی ترابی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح و آخرین وضعیت او با باشگاه تراکتورسازی در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: اگر ترابی سرباز باشد یعنی به صورت قطعی او به تراکتورسازی می رود؟ مهدی در صورت سرباز شدن هم بازیکن تراکتورسازی نمی شود. باشگاه تراکتورسازی از اول اردیبهشت ۹۷ دیگر نمی تواند بازیکن سرباز بگیرد و اگر ترابی حتی شش سال پیش هم با این باشگاه توافق کرده باشد تا زمانیکه دفترچه اعزام به خدمت نگیرد، نمی تواند به سربازی برود. ترابی در حال حاضر دانشجو است و به هیچ تیم نظامی یا تراکتورسازی نمی رود چراکه مشغول تحصیل است.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره مشکلات مالی این باشگاه بیان کرد: علی دایی و بازیکنان حق دارند نسبت به این مسائل معترض باشند. هرچند بخشی از پول بازیکنان را پرداخت کرده ایم اما در کل نسبت به قول هایی که به بازیکنان داده ایم عقب هستیم که امیدواریم در تعطیلی رقابت های لیگ برتر این عقب ماندگی را جبران کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwnvx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضا درویش:هیچ کدام از اتفاقات حول مهدی ترابی به ما مربوط نمی شود