تاریخ انتشار: 1397/06/09 17:41
کد خبر: 132204

دلیل اصلی ناکامی استقلال از نگاه پیشکسوت استقلال

پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید انتقاد از فتحی در زمان کنونی بی انصافی است.
دلیل اصلی ناکامی استقلال از نگاه پیشکسوت استقلال

مجید نامجو مطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به انتقادات صورت گرفته از این تیم گفت: اکنون زمان مناسبی برای انتقاد نیست. من بارها از مدیریت قبلی انتقاد کردم  اما اکنون زمان مناسب انتقاد از تیم نیست. این تیم در نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشته است. اعتقاد دارم که اکنون زمان چنین انتقاداتی نیست اما یک سری دلخوری ها وجود دارد که تیم خوب نیم فصل دوم آقای شفر که حتی سال قبل نیز گفتم باید 2 یا 3 بازیکن با کیفیت به آن اضافه شود تا نقاط ضعف آن برطرف شود به جای تقویت و با عملکرد بسیار بسیار بد مدیریت قبلی آقایان توفیقی و افتخاری، بر خلاف السد که تیم خوب خود را تقویت کرد، شرایط به شکلی پیش رفت که 4-5 بازیکن تاثیر گذار از این تیم جدا شدند و دلیل اصلی آن نیز مدیریت و کم کاری انها بود.

وی ادامه داد: وقتی در آستانه جام جهانی هستید، یک سری بازیکنان قطعا درخشش خواهند داشت و با پیشنهادات اغوا کننده ای رو به رو می شوند و مدیریت قبلی باید قبل از جام جهانی با آنها به توافق می رسید. امید ابراهیمی مشخص نبود که در تیم ملی باشد یا نباشد و آن زمان می شد با ابراهیمی به توافق رسید. ابراهیمی البته یک مثال بود و دیدید که ایشان به جام جهانی رفت و بعد از اتفاقاتی که پیش آمد و او درخشید، او طبیعتا در تیم نمی ماند. در بد ترین شرایط یعنی نقل و انتقالات مشکل داشتیم و نتوانستیم بازیکن در حد لیگ قهرمانان جذب کنیم. درباره تیام ادعا می کردند 1.5 سال قرارداد دارد اما دیدید که او رفت. این چه قرارداد بستن با بازیکنی است که از فوتبال بیرون بود؟ باید پذیرفت که نوع قرارداد بستن مشکل دارد و این به مدیران قبلی باز می گردد. همچنین تمرینات استقلال دیرتر شروع شد و این موضوع نیز به عدم نظارت مدیران باز می گردد.

پیشکسوت استقلال در ادامه با اشاره به استعفا بد موقع افتخاری عنوان کرد: از همه بدتر نیز آنها در روزهای پایانی نقل و انتقالات وقتی دیدند شرایط به نفع آنها نیست، بزرگترین خیانت را کردند. آقای افتخاری شما فکر می کنید خود را کنار کشیدید اما همه می دانند که مشکلات به شما باز می گردد و با استعفا نمی توان از این موضوع فرار کرد.

وی در ادامه درباره آینده استقلال تصریح کرد: هنوز اعتقاد دارم استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی دارد. فتحی مدیر توانمندی است و اگر افتخاری زودتر می رفت و زمان را در اختیار فتحی می گذاشت، او می توانست استقلال را نجات دهد. نتیجه حضور مدیران رابطه ای، چیزی می شود که ما می بینم و هواداران میلیونی استقلال را در فشار قرار می دهند و در نهایت تیم را رها می کنند و می روند. باز هم می گویم اکنون برای انتقاد زود است و استقلال به زمان نیاز دارد. فشار باخت به السد قطر و سبک بازی استقلال مزید بر علت شده که دوستان انتقاداتی داشته باشند اما فکر می کنم اکنون زمان حمایت کردن است تا تیم پا بگیرد. استقلال برابر تراکتورسازی فوتبال زیبایی بازی کرد و انتظارات بالا رفت اما بعد از آن بازی روند تیم تغییر کرد. اعتقاد دارم وقتی یک تیم در سطح بالا بازی می کند، یعنی می تواند دوباره به این سطح برسد. شوک باخت به السد باعث این فضا شده زیرا همیشه تیم های خارجی در ایران برابر ما به دلیل حضور هواداران فشار زیادی را تحمل می کنند. من در گذشته که با السد به تهران آمدم کاملا این موضوع را احساس کردم.

نامجو مطلق در ادامه درباره اهمیت حضور فتحی افزود: اگر فتحی به استقلال نمی آمد، شرایط بدتری داشت. نمی توان درباره کارنامه او در این مدت کم صحبت کرد. با شناختی که از فتحی دارم، او توانمند است. او زمان نداشت که استقلال را بسازد و اگر افتخاری یک ماه زودتر می رفت، مدیرعامل بعدی می توانست کاستی ها را بپوشاند. فتحی از قرارداد بازیکنانی که مدیران قبلی به آسانی از دست داده بودند، برای استقلال در آمدزایی کرد و کاری از دست او بر نمی آمد. تمام این اتفاقات نشان از درایت فتحی است و انتقاد از فتحی بی انصافی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39drxx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال شانس زیادی برای قهرمانی دارد / این مشکل از اول فصل بوده است