تاریخ انتشار: 1397/06/10 11:03
کد خبر: 132130

ادعای مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در دست بررسی

سعید آذری، مدیر عامل باشگاه ذوب آهن بعد از باخت تیم به پدیده بسیار عصبانی بود و حرف های متعددی را علیه سازمان لیگ برتر و داوری مطرح کرد.
ادعای مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در دست بررسی

سعید آذری ضمن اشاره به این نکته که اگر داور بچه هم بود صحنه منجر به پنالتی برای تیم ذوب آهن را پنالتی اعلام می کرد خطاب به سازمان لیگی ها گفت: اگر نمی توانید لیگ برتر را به خوبی و به صورت حرفه ای برگزار کنید استعفاء بدهید و برود تا یک اتحادیه قدرتمند زیر نظر باشگاه ها لیگ برتر را برگزار کند.

سعید آذری در مصاحبه خود به این نکته اشاره کرده است یکی از باشگاه ها استاندارد لیگ را بهم ریخته و به جای اینکه از سازمان صدا و سیمان بابت پخش بازی هایش پول بگیرد پول می دهد تا بازی هایش پخش شود.

سازمان لیگ برتر بعد از خواندن این بخش از مصاحبه سعید آذری به دنبال باشگاهی است که به سازمان صدا و سیما بابت پخش بازی هایش پول می دهد.

سازمان لیگ برتر بر این باور است این کار اشتباه و در تعارض با تلاش های این سازمان برای امضای حق پخش با سازمان صدا و سیما است. آنطور که از راهروی سازمان لیگ برتر خبر رسیدن این باشگاه با تذکر جدی از سوی فدراسیون فوتبال روبرو می شود.

فدراسیون فوتبال سال ها پیش در نامه ای به معاون اداری مالی سازمان صدا و سیما از این سازمان خواست به شبکه های استانی تذکر بدهد که از تیم های دسته اول بابت پخش بازی ها پول نگیرد که سازمان صدا و سیما این توصیه را به شبکه های استانی انتقال داد.

گفتنی است دو سه فصلی است تیم ها بابت حق پخش ریالی از سازمان صدا و سیما دریافت نمی کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqjq9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هیات مدیره باشگاه ذوب آهن همه جوره از آذری حمایت کرد