تاریخ انتشار: 1397/06/10 16:33
کد خبر: 132092

نقی‌زاده: با ادامه این روند یکی از مدعیان جدی قهرمانی خواهیم بود/ شجاعی و دژاگه از لحاظ فنی نمونه هستند

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: اشکان دژاگه و مسعود شجاعی بازیکنان باارزشی برای تیم ما هستند و به حضور آنها در تراکتورسازی افتخار می‌کنیم.
نقی‌زاده: با ادامه این روند یکی از مدعیان جدی قهرمانی خواهیم بود/ شجاعی و دژاگه از لحاظ فنی نمونه هستند

علیرضا نقی‌زاده درباره برتری تیمش برابر ماشین‌سازی آن هم در شرایطی که جان توشاک از عملکرد بازیکنان تیمش ناراحت بود، گفت: ما فرصت‌های زیادی برای گل زدن داشتیم و می‌توانستیم با نتیجه بهتری حریف را شکست بدهیم. وقتی دو گل زدیم بازی را آسان گرفتیم و توشاک از این موضوع ناراحت شد، این در حالی است که در دقایق آخر گل خوردیم و بازی تا حدودی گره خورده بود.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تراکتورسازی می‌تواند امسال قهرمان لیگ شود؟»، خاطر نشان کرد: ما در سه بازی اخیر از لحاظ فنی پیشرفت کردیم و بیشتر هماهنگ شدیم. ما هفت امتیاز از سه بازی گرفتیم و با ادامه این روند قطعاً یکی از مدعیان جدی قهرمانی خواهیم بود.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به حضور دو کاپیتان تیم ملی در تراکتورسازی تصریح کرد: شجاعی و دژاگه از لحاظ فنی نمونه هستند و آنها با حضورشان در تراکتورسازی خیلی به تیم ما کمک کرده‌اند. ما واقعاً به حضور شجاعی و دژاگه در تراکتورسازی افتخار می‌کنیم.

نقی‌زاده در رابطه با عملکرد خودش در بازی‌های این فصل خاطرنشان کرد: من با تصمیم توشاک در پست هافبک دفاعی بازی می‌کنم و بازیکن در این پست باید ساده فوتبال بازی کند. مهم این است که بتوانم خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wwajv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک تراکتورسازی: می‌خواهیم اولین برد را در تهران کسب کنیم