تاریخ انتشار: 1397/06/12 10:04
کد خبر: 131876

حسن زاده:چرا هواداران استقلال به یک بازیکن دیگر نگفتند ضعیف کار کرده؟

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال گفت: خود دانشگر از خودش سوال کند که چرا هواداران به او اعتراض دارند.
حسن زاده:چرا هواداران استقلال به یک بازیکن دیگر نگفتند ضعیف کار کرده؟

رضا حسن‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار، در خصوص دلایل شکست استقلال مقابل السد قطر گفت:من دو هفته قبل از بازی با السد گفتم که استقلال به دلیل نداشتن مهاجم ممکن است در این بازی دچار مشکل شود.استقلال در بازی با فولاد می‌توانست ارنج اصلی خود را بشناسد و برای بازی با السد در آن مسابقه آمده شود.

وی افزود: اتفاقی که در دیدار با السد قطر رخ داد برای همه مایه تعجب بود.مثلا به گل دوم السد دقت کنید، وقتی مدافع استقلال(دانشگر) مهاجم رو به دروازه را نادیده می‌گیرد و حواسش به بازیکنی است که پشت به دروازه است دیگر حرفی باقی نمی‌ماند!مدافع باید بازیکنی که رو به دروازه در حال حرکت است را مهار کند نه اینکه با مهاجم کاذب و بدون توپ حرکت کند.دانشگر بازیکنی نیست که تجربه آسیایی در استقلال را داشته باشد و همین ضعف کار دست استقلال داد.

مدافع سابق استقلال تاکید کرد:استقلال در بازی با السد هافبک طراح و بازیساز نداشت.ضمن آکه تصور می‌کنم اگر مرتضی تبریزی در دیدار با السد در پست مهاجم نوک بازی می‌کرد خیلی بهتر می‌شد. الحاجی یک مهاجم قدرتمند و فیزیکی است و به نظر من اگر در آن بازی او در کنار بازی می‌کرد و تبریزی در نوک جواب بهتری می گرفیتم.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه برخی از بازیکنان باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند گفت:زمانی که من تیمی را انتخاب می‌کنم باید بدانم به درد تیم می‌خورم یا خیر، هواداری که از بالا فوتبال را می‌بیند همه چیز را خوب می‌فهمد. نه من بلکه تمامی پیشکسوتان و فوتبالدوستان بی حرمتی و فحاشی را نمی‌پسندند اما بازیکنی که ضعیف کار کرده آیا باید بگوید ضعیف کار نکردم؟استقلال تیمی نیست که یک بازیکن بیاید و در آن تست شود،استقلال جای بازیکنی است که با هدف برد به زمین برود و خوب کار کند.چرا هواداران استقلال به یک بازیکن دیگر نگفتند ضعیف کار کرده و به دانشگر انتقاد کردند، چون او ضعیف کار کرده است. او نه تنها در دیدار با السد قطر بلکه در تمامی بازی‌های این فصل خوب نبود. شما از خود دانشگر سوال کنید که آیا امسال خوب بازی کرده یا نه؟علی دایی، علی کریمی، امید ابراهیمی و ... بی دلیل ستاره نشده اند چون آنها بیشتر از بقیه تمرین می‌کردند.

وی تصریح کرد: خود دانشگر از خودش سوال کند که چرا هواداران به او اعتراض دارند. پست مدافع بسیار حساس است و اگر اشتباه کنی دروازه تیم باز می‌شود.اگر در بازی با السد مدافعان تیم خوب بودند چرا استقلال باخت؟ قبول دارم که کل تیم خوب نبود و مهاجمان و هافبک‌ها هم خوب کار نکردند اما این دلیل نمی‌شود که مدافعان تیم که پستی بسیار حساس دارند مسئولیت قبول نکنند.هوادار استقلال و پرسپولیس همیشه قهرمانی می‌خواهد و برخی از بازیکنان باید سریعتر خودشان را با شرایط وفق بدهند.

مدافع سابق استقلال در خصوص اظهارات هادی طباطبایی و انتقاد از مدیریت باشگاه استقلال گفت: من با بخشی از حرف‌های طباطبایی موافق هستم و با بخش دیگری نه. او از دوستان خوب  من است ولی باید اشاره کنم نام استقلال آنقدر بزرگ است که شخصی مثل پندار توفیقی نباید این تیم را ببندد. اگر او بر خلاف سرمربی بازیکن گرفته پس شفر باید به این موضوع اعتراض می‌کرد. روی اینکه فتحی استقلال است و دو آتشه هم هست شکی ندارم چون او را می‌شناسم، او پرسپولیسی نیست اما اینکه طباطبایی مدعی شده استقلال می‌توانست به جای چند بازیکن مصدوم و جذب آنها تیام و جباروف را به هر شکل حفظ کند موافق هستم.

حسن ‌زاده در پایان گفت: معتقدم هنوز چیزی تمام نشده و امیدوارم در قطر ورق برگردد. شرایط خیلی سخت است ولی غیر ممکن نیست. امیدوارم هم استقلال و هم پرسپولیس در آسیا موفق باشند و نتایج خوبی مقابل نمایندگان قطری بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39dxjq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تازه وارد استقلالی باعث نیمکت نشینی کدام بازیکن می شود؟