تاریخ انتشار: 1397/06/12 20:04
کد خبر: 131799

عکس | دوئل ادامه‌دار گلرهای سرخابی در تیم ملی

دروازه بان های تیم های پرسپولیس و استقلال دوئل جذابی در تمرین تیم ملی دارند و احتمالا این رقابت تا جام ملت های آسیا نیز ادامه خواهد داشت.
عکس | دوئل ادامه‌دار گلرهای سرخابی در تیم ملی

مرینات تیم ملی در حالی دنبال می‌شود که سیدحسین حسینی به فهرست مورد نظر کارلوس کی‌روش بازگشته و علیرضا بیرانوند نیز همچنان شماره یک تیم ملی را می‌پوشد.

این فصل در استقلال به حسینی بازی نرسیده و او گلر ذخیره سیدمهدی رحمتی بوده اما با این حال عملکرد درخشان در لیگ هفدهم و همچنین تمرینات تیم ملی باعث شده تا کارلوس کی‌روش او را در لیست بازیکنان دعوت شده قرار بدهد.

در دو سال اخیر علیرضا بیرانوند در اغلب بازی ها وظیفه سنگربانی را در تیم کارلوس کی‌روش برعهده داشته و با ارائه نمایش های کم نقص در بازی های مهم، اعتماد کادر فنی تیم ملی را جلب کرده است. او در جام جهانی هم مطمئن ظاهر شد و با مهار پنالتی کریستیانو رونالدو ارزش های خود را بیش از پیش نشان داد.

حال باید دید از این رقابت کدام دروازه بان سربلند بیرون خواهد آمد و در جام ملت ها به میدان خواهد رفت. البته نباید فراموش کرد دروازه بان هایی چون رشید مظاهری، حامد لک، محسن فروزان و... نیز برای پست دروازه بانی شانس دارند و کار سرخابی ها در تیم ملی بسیار سخت است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48bxkn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقابت جذاب بیرانوند و حسینی؛ تلاش برای ثبت رکورد در استقلال و پرسپولیس