تاریخ انتشار: 1397/06/13 12:58
کد خبر: 131731

برانکو در بازی نساجی حذف الدوحیل را تمرین میکند

سرخپوشان در لیگ برتر بعد از کسب سه پیروزی در سه بازی پیاپی به تساوی دست پیدا کردند تا در ادامه لیگ کار دشواری را پیش رو داشته باشند.
برانکو در بازی نساجی حذف الدوحیل را تمرین میکند

با این وجود برانکو ترجیح داد در دیدار رفت با الدوحیل دست به ترکیب خود نزند و با یک سیستم امتحان شده وارد میدان شود.

پرسپولیس در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در قطر در برابر الدوحیل با همان ترکیب قابل پیش بینی وارد میدان شدند اما برانکو تیم خود را با سیستم مورد علاقه هواداران و هجومی به زمین فرستاد و توانست نمایش بسیار خوبی در برابر نماینده قطر داشته باشند. هرچند که در دقایق ابتدایی بازی با چند اشتباه بازیکنان پرسپولیس تیم حریف به گل دست پیدا کرد و سرخپوشان با یک گل در این دیدار شکست خوردند.

با این وجود برانکو برای دیدار برگشت امیدوار است که بتواند کار را در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران خودی تمام کند و به مرحله بعد صعود کند. به همین دلیل سرمربی سرخپوشان برای این دیدار نقشه‌های مهمی را در سر دارد. برانکو برای دیدار برگشت برابر الدوحیل فکر رو کردن سورپرایز جالبی را در سر دارد و قصد دارد از ترفندی استفاده کند که معمولا امیر قلعه‌نوعی از آن استفاده می‌کند و اتفاقا نتیجه هم گرفته است.

برانکو برای دیدار برگشت قصد دارد تا از شایان مصلح که در چند بازی ابتدایی لیگ در دقایق پایانی از او استفاده کرده خیلی زودتر استفاده کند و این بازیکن را در خط حمله قرار دهد و با توجه به قدرت سر زنی این بازیکن از او در نوک خط حمله جایگزین سیامک نعمتی محروم کند. هرچند که به نظر می‌رسد پرسپولیس در برابر الدوحیل کار را با منشا و علیپور در خط حمله استفاده خواهد کرد اما سرمربی پرسپولیس به دنبال این است تا برای گلزنی از روی ضربات سر حساب ویژه ای باز کند. 

نکته مهم اینجاست که سرمربی پرسپولیس تصمیم دارد تا در فاصله بازی برابر الدوحیل این سیستم را در برابر نساجی امتحان کند تا بتواند از این طریق تیم خود را برای استفاده از این روش آماده کند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvr8q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بینی فرشاد پیوس درباره آقای گل امسال لیگ برتر