تاریخ انتشار: 1397/06/13 16:23
کد خبر: 131709

مشکل جدی برانکو برای تقابل با الدحیل

تقابل با الدحیل در دیدار رفت از مرحله یک‌چهارم یک محروم روی دست برانکو گذاشت.
مشکل جدی برانکو برای تقابل با الدحیل

سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس با دریافت کارت زرد دوم بازی برگشت مقابل الدحیل را از دست خواهد داد، اما برانکو برای پر کردن جای او گزینه چندانی روی نیمکت ندارد و مجبور است به منشا ناآماده بازی دهد. شاید منشا بتواند جای نعمتی را پر کند، اما عدم وجود گزینه تعویضی در جریان بازی مشکل اصلی برانکو است. همان‌طور که می‌دانید پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم بود و نتوانست جایگزینی برای ستاره‌های جدا شده‌اش پیدا کند و در بدترین زمان، ممکن است این محرومیت کار دست پرسپولیس بدهد.

شایان و آدام در اولویت

برانکو در بازی رفت با الدحیل دقایقی به آدام همتی بازی داد تا نشان دهد گزینه اصلی او روی نیمکت است. به غیر از نعمتی، مصلح با بازی در لیگ برتر به عنوان یار تعویضی می‌تواند یکی از گزینه‌های برانکو باشد تا در شرایط اضطراری به میدان برود.

کمتر از ۲۰ دقیقه برای تعویضی‌ها

بعد از منشا که در این بازی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت، شایان مصلح با ۲۰ دقیقه بازی مقابل تیم‌های پدیده، استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان بیشترین دقایق بازی را در کارنامه خود دارد و علوان‌زاده با ۱۱ دقیقه بازی مقابل استقلال خوزستان قرار دارد و آدام همتی با حدود ۶ دقیقه بازی مقابل فولاد خوزستان، الدحیل و پدیده در جایگاه بعدی است. سعید حسین‌پور آخرین تعویضی پرسپولیس است که تنها وقت‌های اضافه بازی با فولاد خوزستان را تجربه کرده است.

دقایق کم بازی تعویضی‌های پرسپولیس نشان می‌دهد برانکو به آن‌ها اعتقاد ندارد و بعید است بتوانند به عنوان مهره گره‌گشا به میدان بروند. سرمربی کروات پرسپولیس از حالا باید دعا کند که در طول ۹۰ دقیقه مصدوم ندهد تا مجبور به جوانگرایی نشود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzrvn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جانشین ستاره پرسپولیس برابر الدحیل مشخص شد