تاریخ انتشار: 1397/06/14 12:57
کد خبر: 131608

مظلومی: استقلال باید همیشه بزرگ بماند

سرمربی سابق آبی های تهرانی می گوید که این باشگاه زمان را برای حفظ تیام و جپاروف از دست داد.
مظلومی: استقلال باید همیشه بزرگ بماند

پرویز مظلومی بازیکن و سرمربی سابق استقلال در گفت وگویی با سایت رسمی این باشگاه تصریح کرد : باید با واقعیت ها زندگی کرد و پذیرفت که مدیریت جدید استقلال در مدتی کوتاه فعالیت های خوبی را انجام داده و نباید با یک شکست تمامی زحمات و تلاش ها را نادیده گرفت .

وی در ادامه این مصاحبه افزود : تغییرات در عرصه مدیریت باشگاه دیرهنگام صورت گرفت و فتحی و دیگر مسوولان استقلال زمان ناچیزی تا شروع لیگ هجدهم در اختیار داشتند ، با این حال سه بازیکن خارجی و مرتضی تبریزی در این فرصت کم جذب شدند . ضمن اینکه بدنبال اولتیماتوم کنفدراسیون فوتبال آسیا ، بسیاری از بدهی ها پرداخت شد که بنده شاهد تلاش شبانه روزی مدیران باشگاه بودم و بی انصافی است اگر این جنب و جوش و رایزنی ها را فراموش کنیم .

مظلومی اضافه کرد : استقلال یک تیم ریشه دار و مردمی است و باید همیشه بزرگ بماند ، لذا همه ما وظیفه داریم برای ارتقای این باشگاه آستین همت بالا بزنیم و دست هر مدیری که دلسوزانه کار می کند را بگیریم . حرف بنده این است که در این برهه حساس باید کمک کرد تا مشکلات به کف برسد ، اگر انصاف پیشه کنیم قطعا نقدهای منصفانه و راهکارهای سازنده خواهیم داد .

این چهره نام آشنای استقلال با تاکید بر اینکه برای حفظ جباروف و تیام زمان زیادی هدر رفت ، گفت : فتحی زمانی سکان هدایت استقلال را برعهده گرفت که دو هفته به شروع لیگ برتر مانده بود و این دو بازیکن و همچنین مجید حسینی و امید ابراهیمی رفته بودند و چند بازیکن مصدوم نیز کار را سخت تر کرده بود . با این حال الحاجی گرو ، طارق همام ، مارکوس نیومایر و مرتضی تبریزی در فاصله بسیار ناچیز استخدام شدند که بنظر بنده کاری قابل ستایش بود . بطور قطع اگر آقای فتحی دو- سه ماه زودتر هدایت باشگاه را برعهده می گرفت ، بسیاری از مشکلات زودتر از اینها حل می شد.

سرمربی سابق استقلال درپایان اظهار داشت : باخت اخیر به السد همه استقلالی ها از جمله بنده را ناراحت کرد اما نباید با یک شکست پاپس بکشیم بلکه باید مدیریت ، کادر فنی و بازیکنان را حمایت کنیم تا بتوانند در بازی برگشت ، با اراده و اعتماد بنفس بالا به میدان بیایند . استقلال همیشه بزرگ بوده و خواهد بود و امیدوارم همگی برای موفقیت این تیم بکوشیم و راه را برای این مهم هموار کنیم .


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3exve9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هشدار سازمان لیگ به نساجی؛ احتمال از دست دادن میزبانی