تاریخ انتشار: 1397/06/14 17:30
کد خبر: 131572

فتاحی: دلیل تاخیر اعلام رای سوپرجام را نمی‌دانم !

رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در خصوص تعویق دیدار استقلال و پرسپولیس گفت: درخواست این دو باشگاه به دست ما رسیده است و به زودی تاریخ جدید را اعلام می‌کنیم.
فتاحی: دلیل تاخیر اعلام رای سوپرجام را نمی‌دانم !

چندی پیش باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای خواستار تغییر زمان دیدارش با نساجی مازندران در هفته ششم مسابقات لیگ به دلیل نزدیکی با مسابقه مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا، شده بود. پیش از این قرار بر این بود که دیدار این دو تیم در تاریخ 23 شهریور انجام شود. در ادامه چند روز قبل جواد نکونام با درخواست باشگاه پرسپولیس موافقت کرده بود و همه چیز را بر عهده مدیریت نساجی قرار داد.

صبح امروز علی امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی با ارسال نامه‌ای موافقت خود با تغییر زمان بازی را اعلام کرد. حال سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر به خبرنگار "ورزش سه" گفت:  امروز نامه‌ای از سوی باشگاه نساجی به سازمان لیگ برای برگزاری این دیدار در تاریخ 22 شهریور به ما رسیده و باشگاه پرسپولیس هم پیش از این برای برگزاری مسابقه در تاریخ 21 شهریور درخواست داده بود، به همین دلیل هر دو درخواست را بررسی کرده و به زودی روز و ساعت این مسابقه را اعلام خواهیم کرد.

وی هم‌چنین اعلام کرد: چند دقیقه پیش جلسه‌ای را با معاون باشگاه استقلال تهران برگزار کردیم و آن‌ها درخواست تعویق دیدار تیمشان با نفت مسجد سلیمان را ارائه کردند که آن هم بررسی می‌شود و به زودی نتیجه را اعلام می‌‎کنیم.

فتاحی هم‌چنین در خصوص پرونده سوپرجام هم گفت: رای این دیدار از سوی کمیته استیناف صادر شده و آن‌ها باید اعلام کنند. دلیل تاخیر پیش آمده را نمی‌دانم اما این کار هم به زودی رخ می‌دهد و رای اعلام خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458xgd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: پرسپولیس قرار نیست مثل استقلال ببازد