تاریخ انتشار: 1397/06/15 11:16
کد خبر: 131470

کوچ ستاره های فوتبال به تیم های تبریزی

تبریز را باید پایگاه تازه ملی پوشان بر شمریم. این طبیعتا به خاطر حضور تراکتورسازی و حضور طرفداران پرشمارش است. و البته به خاطرحضور زنوزی در راس کادر مدیریتی باشگاه.
 کوچ ستاره های فوتبال به تیم های تبریزی

بعد از حضور زنوزی در تراکتورسازی طبیعی بود با توجه به شرایط مالی خوب او تیم برای قهرمانی بسته شود! اما کمتر کسی فکر می کرد اتخاذ این سیاست موجب حضور کاپیتان های تیم ملی در تبریز شود.

 

مسعود شجاعی و اشکان دژاگه که به تازگی جام جهانی را پشت سر گذاشته بودند طبیعی بود سر از یک تیم اروپایی دیگر در بیاورند به خصوص مسعود که در بازی با مراکش برای ایران بازی کرد. اما به یکباره خبر حضور آنها در تراکتورسازی رسمی شد تا زنوزی نشان دهد می خواهد دست به یک کار بزرگ بزند. هر چند او پیش تر با آوردن توشاک که روی نیمکت رئال نشسته بود به تبریز نشان داد برای قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر دست به هر کاری خواهد زد و دنباله روی این ایده است که تیم بزرگ بازیکن بزرگ می خواهد.

 

بعد از حضور این دو کاپیتان تیم ملی در تبریز نوبت احسان بود که قرمز پوش شود. بازیکنی که پیش تر در مصاحبه با رسانه های ایرانی گفته بود اگر قرار به بازی در لیگ برتر باشد فقط برای سپاهان بازی خواهد کرد. اما بازی در تبریز برای او جذابیت بیشتری داشت. حضور جان توشاک روی نیمکت. همبازی شدن با مسعود شجاعی و اشکان دژاگه هم می توانست یک اتفاق تازه و جالب برای حاج صفی باشد. اما این اتفاق پیش تر فقط در تیم ملی رخ داده بود.

 

اما در این کش و قوس شاهد بازگشت آندو به ماشین سازی بودیم. بازیکنی که در جام جهانی 2014 یکی از مهره های کلیدی کی روش بود و بارها بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به بازو بسته بود. آندو البته در ماشین سازی بر خلاف سه همبازی قدیمی خود برای قهرمانی نمی جنگند اما روی او هم فشار زیاد است. به هر صورت رضا مهاجری و ماشین سازی حساب ویژه ای به روی آندو باز کرده اند.

 

با حضور این نام ها در تبریز در آینده هم شاهد کوچ ستاره های فوتبال به تیم های تبریزی به خصوص تراکتورسازی خواهیم بود. از حضور این ستاره ها در لیگ برتر البته باید استقبال کرد چون باعث بالا رفتن کیفیت بازی های باشگاهی می شود و این می تواند برای تیم ملی هم مفید باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yp7ze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره استقلالی در آستانه سرخپوش شدن