تاریخ انتشار: 1397/06/15 15:18
کد خبر: 131433

فتحی: فدراسیون باید سوپرجام را دوباره برگزار کند

سرپرست باشگاه استقلال گفت:ضمن احترام به همه بزرگواران کمیته استیناف این رای بر مبنی عدالت و انصاف و مقررات فوتالبی نبوده چون استقلال مستحق نتیجه سه بر سفر نیست و فدراسیون باید بازی را مجددا برگزار کند.
فتحی: فدراسیون باید سوپرجام را دوباره برگزار کند

امیر حسین فتحی در گفت و با رادیو جوان در خصوص پرونده سوپرجام و رای سه بر صفر به سود پرسپولیس گفت:من قبلا هم اعلام کرده بودم که حتما اعتراض خواهم کرد. من در رسانه های دیگر هم گفتم، ضمن احترام به همه بزرگواران کمیته استیناف این رای بر مبنی عدالت و انصاف و مقررات فوتبالی نبوده چون استقلال مستحق نتیجه سه بر سفر نیست و فدراسیون باید بازی را مجددا برگزار کند.

وی در پاسخ به این سوال که منظور وی کدام مراجع است گفت:در آیین نامه انضباطی فدراسیون قید شده که دادگاه رسمی و حکمیت در سوئیس همان CAS هست. ابتدا باید رای را به صورت فیزیکی در اختیار ما بگذارند.دوستان رای را از طریق جراید به ما اعلام کرده اند. ما هم سریعا ظرف مدت قانونی که به مدت 21 روز است اقدام می کنیم. ما وظیفه داریم اعتراض کنیم. اینکه رای به نفع ما است یا خیر من از آن بی اطلاع هستم. ما به کمیته استیناف هم بارها و بارها مراجعه کردیم علیرغم اینکه دعوتمان هم نکرده بودند.باز هم این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

فتحی در خصوص شکست استقلال مقابل السد گفت: متاسفانه در روز بازی با السد روز خوبمان نبود، من از همه هواداران عذر خواهی کردم و مجددا این کار را می کنم. تمرینات ما به صورت منظم برگزار می شود و بازیکنان تیم ما آماده هستند. هر چند تمرینات تیم ملی و فیفا دی به ما ضربه خواهد زد. می دانید که السد و الدحیل الان در تیم ملی بازیکن ندارند که در آسیا موفق باشند. متاسفانه 6 بازیکن ما در تیم ملی هستند و در حالی که در تاریخ 20 شهریور در ازبکستان بازی دارند و دو روز بعد باید در مسجد سلیمان به میدان بروند. امیدوارم نتیجه بازی تهران را در قطر کاور کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.

وی با اشاره به کار بزرگی که در باشگاه استقلال انجام شد گفت: عزیرانی که طلب داشتند بخشی از طلب خودشان را بخشیدند. ما یک چالش جدید و عظیمی برای حذف استقلال در یک دهه اخیر داشتیم که این مشکل رفع شد. ما با طلبکاران دیگری که طرح دعوی با باشگاه نکردند تسویه خواهیم کرد.

سرپرست باشگاه استقلال که با برنامه و اما ورزش رادیو جوان صحبت می کرد با اشاره به شکایت یازالده گفت: متاسفانه عدم آگاهی دوستان که دعوتنامه برای این بازیکن فرستادند یک معضل جدی برای باشگاه ایجاد کرده است. او کل قراردادش 400 هزار دلار بوده که همه را خواسته است. در دعوتنامه پاداش، رقم و... قید شده و مراجع حقوقی این دعوتنامه را قرارداد تلقی می کنند. امیدوارم با رایزنی که در حال آن هستیم مشکل رفع شود.

وی تاکید کرد:اجازه بدهید مشکلات را باز نکنیم ولی کارهای غیر ورزشی و حقوقی در گذشته رخ داده و ما هنوز  در مورد کارهای جاری باشگاه کاری انجام نداده ایم و فقط درگیر مشکلات گذشته هستیم.

فتحی در خصوص اینکه چک مرتضی تبریزی برای باشگاه ذوب آهن پاس نشده گفت: بله این چک را اسپانسر باشگه داده و من از همینجا از باشگاه ذوب آهن و مدیرعاملش عذر خواهی می کنم.پرداخت مبلغ چک یکی دو رو به تاخیر افتاده و امیدوارم در این یکی دو روز از خجالت آنها بر بیاییم.

وی با اشاره به اینکه کادر فنی تغییر نخواهد داشت گفت: باشگاه اصلا قصدی ندارد که شخصی را اضافه کند و شفر هم خوسته ای در این زمینه نداشته است. ضمن احترام به همه عزیزانی که نامشان مطرح می شود قصد تغییر را نداریم و امیدواریم نتایج خوبی در ادامه راه بگیریم چون فقط 5 هفته از لیگ گذشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzrqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فتحی: آقای گرشاسبی! آماده‌خور و حاضری‌خور نباشید!