تاریخ انتشار: 1397/06/17 10:12
کد خبر: 131230

توضیحات فتاحی در خصوص دلایل تعویق دیدارهای استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ دلیل تعویق زمان بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان را قوانین داخلی و بین‌المللی اعلام کرد.

توضیحات فتاحی در خصوص دلایل تعویق دیدارهای استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر

سعید فتاحی در گفتگو با خبرنگار ، در خصوص دلیل تعویق زمان بازی استقلال تهران و نفت مسجدسلیمان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال گفت: استقلال تهران در حال حاضر شش ملی پوش در اردو دارد. بازی دوستانه تیم ملی مقابل ازبکستان هم بیستم شهریورماه برگزار می شود. آنها کمتر از ۷۲ ساعت در اختیار باشگاه  قرار می گرفتند که طبق قوانین بین المللی و داخلی باید تغییراتی می کرد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ افزود: استقلال در روز ۲۶ شهریور هم در لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم السد قطر برود و امکان برگزاری بازی این تیم با نفت مسجدسلیمان در روز ۲۳ شهریور هم نیست. بنابراین دیدار این دو تیم در تاریخ دیگری برگزار خواهد شد. به عنوان برگزارکننده بازی ها به هیچ وجه دوست نداریم در تقویمی که تلاش بسیار زیادی کشیدیم تغییری را ایجاد کنیم. اما ناچار بودیم بازی استقلال را به تعویق بیندازیم.

وی درباره عدم تعویق بازی پرسپولیس که آنها هم در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند تصریح کرد: پرسپولیس تنها یک نماینده در تیم ملی دارد. ضمن اینکه با توجه به اینکه بازی آنها در تهران برگزار می‌شود تصمیم به تغییر زمان این دیدار داریم. به هیچ وجه نمی‌خواهیم نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا متضرر شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqaod

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس در مرحله یک‌شانزدهم