تاریخ انتشار: 1397/06/19 12:06
کد خبر: 130980

ادعای باشگاه نساجی/فردی که تصویربرداری کرد با برانکو در ارتباط است!

باشگاه نساجی دیروز مدعی شد یک فرد که با کادر فنی تیم پرسپولیس در ارتباط است بر سر تمرین این تیم حاضر شده و دقایقی از تمرین تیم نساجی عکس و فیلم گرفت!
ادعای باشگاه نساجی/فردی که تصویربرداری کرد با برانکو در ارتباط است!

این ادعا در حالی مطرح شده که 6 هفته از بازی های لیگ برتر سپری شده و طبیعتا برانکو به شناخت کافی از تیم نساجی رسیده است. همین طور هم اکنون کادر فنی تیم نساجی هم تیم پرسپولیس را خوب می شناسند و دیگر نیازی نیست برای شناخت از پرسپولیس به تمرین این تیم عکاس یا فیلمبردار بفرستند.

 

مسعود اکبری، عکاس باشگاه نساجی در خصوص این اتفاق می گوید: فردی که در حال ضبط تصویر و گرفتن فیلم از تمرین بود وقتی با واکنش ما مواجه شد صبر نکرد تا توضیحی در این باره بدهد و سریع با ماشین از محل خارج شد! طبیعتا اگر او یک هوادار نساجی بود می ایستاد و می گفت هوادار نساجی است و برای خودش عکس و فیلم می گیرد.

 

باشگاه نساجی مدعی است شناخت کافی از این فرد دارد و هم چنین مدعی شده او با برانکو در ارتباط است و یک پرسپولیسی بشمار می رود.

 

برانکو هم در واکنش به این خبر گفته آنالیزور خیلی خوبی دارد که حریفان را به خوبی آنالیز می کند و اصلا نیاز به این ندارد برای شناخت از نساجی به تمرین این تیم کسی را بفرستد! او هم چنین گفته نساجی را به خوبی می شناسد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3exexv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری؛بمب بزرگ نقل و انتقالات با نساجی به توافق رسید!