تاریخ انتشار: 1397/06/19 12:40
کد خبر: 130975

نساجی حریف تمرینی پرسپولیس

محرومیت سیامک نعمتی، همه برنامه‌های برانکو را بهم ریخت. او حالا نه تنها دوباره باید در ترکیب دست ببرد، بلکه بازیکنی با ویژگی‌های نعمتی ندارد.
نساجی حریف تمرینی پرسپولیس

در واقع با آن نیمکت بی‌تجربه، گادوین منشا تنها گزینه اوست برای پر کردن جای خالی سیامک نعمتی که از نیم‌فصل دوم لیگ هفدهم زوج علیپور بود و خط حمله دو نفره آنها 80 درصد گل‌های تیم پرسپولیس را به ثمر رساند.
حال آنکه منشا خیلی وقت است جای خود در ترکیب اصلی پرسپولیس را از دست داده و به یک بازیکن تعویضی تبدیل شده. ایوانکوویچ اما غیر از او گزینه دیگری روی نیمکت ندارد و حتما امیدوار است که این مهاجم نیجریه‌ای عملکردش در لیگ قهرمانان فصل گذشته را تکرار کند. او در حالی که از مرحله یک چهارم نهایی وارد لیگ قهرمانان 2017 شده بود، دو گل به الاهلی زد و دو گل هم به الهلال. حال آنکه این فصل دو گل آسیایی زده و با آمار رویایی سال گذشته‌اش دو گل فاصله دارد که خودش امیدوار است این فاصله را در بازی برگشت با الدحیل از بین ببرد.
مورد دیگری که به منشا انگیزه می‌دهد، تلاش برای به دست آوردن لقب بهترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس است. او تاکنون 13 گل با پیراهن پرسپولیس زده و با 3 گل دیگر، جای آلن ویتل را در صدر جدول گلزنان خواهد گرفت.
مهم‌تر از همه اما فرصتی است که اگر چه از سر اجبار اما به هر حال در اختیار گادوین منشا قرار گرفته و می‌‌تواند سرنوشت او در پرسپولیس را رقم بزند. حضور این مهاجم نیجریه‌ای در ترکیب اصلی با توجه به نیاز پرسپولیس به پیروزی، احتمالا تیم برانکو را به شکل لوزی درمی‌آورد که البته این شیوه بازی را پرسپولیسی‌ها در بازی چهارشنبه برابر نساجی تمرین خواهند کرد.
 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48bmba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرنوشت متفاوت در انتظار پرسپولیس و استقلال در لیگ هجدهم