تاریخ انتشار: 1397/06/20 16:32
کد خبر: 130814

چهار تفاوت اصلی تیم ملی برای تقابل با ازبکستان

ملی پوشان فوتبال ایران امروز در حالی برابر ازبکستانی ها به میدان می روند که از آخرین سفر آنها به تاشکند 4 بازیکن کنار گذاشته شده اند.
چهار تفاوت اصلی تیم ملی برای تقابل با ازبکستان

شاگردان کارلوس کی روش آخرین بار در مهرماه سال 95 راهی تاشکند شدند تا بازی رفت خود برابر این تیم از مرحله دوم بازی های مقدماتی جام جهانی را پشت سر بگذارند. دیداری که در نهایت با پیروزی یک گله ملی پوشان به پایان رسید.

اما تیم ملی در این بازی با ترکیب علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، سید جلال حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی(آندرانیک تیموریان 83)، وحید امیری، مهدی طارمی(علیرضا جهانبخش 76) و رضا قوچان نژاد(سردار آزمون 63) به میدان رفت. در این میان سردار آزمون در دقیقه 63 به جای قوچان نژاد، علیرضا جهانبخش از دقیقه 76 به جای مهدی طارمی و آندو تیموریان در دقیقه 83 به جای مسعود شجاعی به میدان آمدند.

با احتساب 14 بازیکنی که در آخرین دیدار برگزار شده در تاشکند به میدان رفتند می توان گفت 4 بازیکن این روزها عضو تیم ملی نیستند. سردار آزمون و رضا قوچان نژاد دو بازیکنی هستند که پس از بازی های جام جهانی کاملا غیرقابل پیش بینی خداحافظی کردند. سیدجلال حسینی و آندو تیموریان نیز دو کاپیتان تیم ملی هستند که در مقاطع زمانی مختلف توسط سرمربی تیم ملی کنار گذاشته شدند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwbrg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حرکت عجیب کی روش باعث ترس ملی پوشان شد!