تاریخ انتشار: 1397/06/21 09:06
کد خبر: 130734

ترکیب مدِ نظر نکونام برای دیدار با پرسپولیس

تیم تحت هدایت جواد نکونام به همراه سرمربی جوانش ثبات مناسبی در ترکیب اصلی داشته و نفرات شناخته شده‌ای را برابر پرسپولیس روانه میدان می‌کند.
ترکیب مدِ نظر نکونام برای دیدار با پرسپولیس

در ادامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتبال امروز دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران با شرایط خاصی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. هر دو تیم در فیفا دِی موفق شده‌اند تمرینات تاکتیکی و برنامه‎‌های آماده سازی که ابتدای فصل موفق به انجام آن نشده بودند را پشت سر بگذارند و با انگیزه به روزتر مسابقات لیگ را ادامه بدهند.

تیم نساجی مازندران با هدایت جواد نکونام به لیگ برتر صعود کرده و با گذشت 5 هفته از مسابقات به همراه سرمربی جوانش به یک پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست دست یافته است که عملکرد متوسط سرمربی جوان را به همراه تیم ریشه دار نشان می‌دهد.

ببرهای قائمشهر برای این دیدار محرومی ندارند و سرمربی آنها اشاره‌ای نداشته که بازیکنی به دلیل مصدومیت بازی با شاگردان برانکو ایوانکوویچ را از دست خواهد داد. تیم تحت هدایت جواد نکونام تا به اینجا 4 گل زده داشته و پنج گل دریافت کرده که این بخشی از نمایش مدنظر نکونام است.

نکونام پس از اینکه چهار هفته به همراه حامد لک کلین شیت لیگ برتری را برخلاف بازی‌های منطقی در خونه به خونه تجربه نکرده بود در دیدار خانگی برابر نفت مسجد سلیمان، هفته پنجم، از محمد امین رضایی استفاده کرده و بدون گل خورده دومین پیروزی لیگ برتری را جشن گرفت. به نظر می‌رسد شرایط همکاری لک با نساجی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و نکونام که علاقه زیادی به استفاده از مهره‌های جوان و کم تجربه در تیمش دارد از سلیمانی مقابل پرسپولیس در چارچوب دروازه‌اش استفاده کند که روز سختی در ورزشگاه آزادی برابر مهاجمان پرسپولیس خواهد داشت.

فرشاد فرجی، حمیدرضا دیوسالار و حامد شیری سه مدافع ثابت ترکیب نکونام هستند و در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان هم جرج ولسیانی به آنها اضافه شد که در ذوب آهن بیشتر در پست هافبک حضور داشت اما در بازی گذشته نقش مهمی در کلین شیت داشت.

ترکیب نکونام کمترین تغییرات را داشته و محمد آبشک که او هم از لیگ یک البته پس از جدایی با بادران به نساجی ملحق شده طی 5 هفته در ترکیب ثابت حضور داشته و با جدایی صادق بارانی زوج جدید او یک خط عقب‌تر از هافبک‌های میانی، احمد عبداله زاده است.

پشت سر محمد عباس زاده که به عنوان مهاجم هدف در ترکیب نساجی شناخته شده اغلب عاشوری، آشوری و مجیدی بیشترین حضور را در ترکیب اصلی داشته‌‍‌اند و شهرام گودرزی، محمد امین نظری و امید سینگ هم گزینه‌های روی نیمکت نکونام می‌توانند مقابل سرخپوشان تهرانی باشند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی نساجی به قرار زیر پیش بینی می‌شود:

امین رضایی، رضا دیوسالار، حامد شیری، ولسیانی، فرشاد فرجی، محمد آبشک، احمد عبداله زاده، سجاد آشوری، علی اصغر عاشوری، امین شجاعی و محمد عباس زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjlap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای باشگاه نساجی/فردی که تصویربرداری کرد با برانکو در ارتباط است!