تاریخ انتشار: 1397/06/21 10:01
کد خبر: 130726

گلر نساجی در تلاش برای کلین شیت مقابل پرسپولیس

حامد لک دروازه‌بان باتجربه‌ی فوتبال ایران تاکنون نتوانسته در مقابل پرسپولیس کلین شیت کند و اکنون می‌کوشد بتواند این اتفاق را رقم بزند.
گلر نساجی در تلاش برای کلین شیت مقابل پرسپولیس

تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته ششم رقابتهای لیگ برتر امشب در ورزشگاه آزادی مهمان تیم پرسپولیس خواهد بود که تقابل شاگردان جواد نکونام با ستاره‌های پرسپولیس می‌تواند یک مسابقه‌ی جذاب را رقم بزند.

یک تساوی برای نساجی و جوادنکونام می‌تواند در مقابل قهرمان دو سال اخیر فوتبال ایراننتیجه ای رضایت بخش باشد چرا که برانکو وشاگردانش بعد از سه تساوی پی در پی و از دست دادن شش امتیاز دیگر نمی‌خواهند بیش از این از پدیده ی یحیی گل محمدی در تیم پدیده عقب بمانند و کورس صدرنشینی را به رقبا تعارف کنند.

نساجی برای کسب نتیجه‌ی رضایت بخش چشم به دستان دروازه‌بان خود یعنی حامدلک دارد که بتواند در مقابل حملات بی‌شمار قرمزپوشان پایتخت عملکرد خوبی از خود نشان دهد و مانع از گلزنی پرسپولیس شود. البته لک به خاطر اشتباه مقابل فولاد در هفته چهارم در هفته پنجم روی نیمکت نشست و جای خود را به محمد امین رضایی داد و این دروازه بان هم موفق به ثبت کلین شیت شد.

از نظر رکورد فردی هم حامد لک می‌تواند در این مسابقه اولین کلین‌شیت خود در مقابل پرسپولیس را ثبت کند. لک در 13 بازی که در عضویت تیمهای مختلف در مقابل پرسپولیس در لیگ قرار گرفته هرگز نتوانسته دروازه‌ی خود را بسته نگه دارد.

گفتنی است تیمهای پرسپولیس و نساجی مازندران در چارچوب هفته ششم رقابتهای لیگ برتر از ساعت 20:30 امشب به قضاوت رضا کرمانشاهی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27a6ee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی/ حامد لک به نساجی پیوست