تاریخ انتشار: 1397/06/21 14:19
کد خبر: 130685

میثاق معمارزاده: به من فحاشی می کنند درصورتی که من فقط پولم را میخواهم

دروازه‌بان اسبق تیم پرسپولیس گفت: آقایان می‌خواهند با استفاده از اهرم فشار و زور به فدراسیون فوتبال بدون تسویه‌حساب با طلبکاران مجوز حرفه‌ای بگیرند.
میثاق معمارزاده: به من فحاشی می کنند درصورتی که من فقط پولم را میخواهم

میثاق معمارزاده در خصوص آخرین وضعیت طلبش از باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه که صحبتی با ما نکرده بود، اما خودم به باشگاه پرسپولیس رفتم تا طلبم را بعد از چند سال پیگیری کنم. در این مدت هم هیچ تماسی با من نگرفتند و من خیلی دوستانه با آنها صحبت کردم تا بلکه مشکلم حل شود. با شناختی که از آقای گرشاسبی داشتم، فکر می‌کردم این مشکل حل می‌شود و قرار شد دو روز بعد با من تماس بگیرند تا طلبم  را بپردازند، اما ۲۰ روز گذشته است و هیچ تماسی با من گرفته نشد.

وی ادامه داد: متأسفانه در این مدت یک سایت که منتسب به باشگاه پرسپولیس است و چند صفحه اینستاگرام به من حمله کردند و فحاشی می‌کنند و این در حالی است که من کاری نکردم که این توهین‌ها نثارم شود. من ۹ سال از طلبم گذشته بودم و زمانی با پرسپولیس قرارداد امضا کردم که دلار یک‌هزار تومان بود، اما الان دلار ۱۵ هزار تومان شده، اما انگار برای آقایان هیچ اهمیتی ندارد که بخواهند بدهی‌شان را بدهند. اینکه بعد از این همه سال به دنبال پولم باشم و بعد بگویند این پول زور است حرف درستی نیست. 

دروازه‌بان اسبق تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا از این باشگاه شکایت کرده، خاطرنشان کرد: دوره اول که در پرسپولیس بودم گفتند برای گرفتن تسویه‌حساب باید از این باشگاه شکایت کنم، اما در دوره دوم حضورم در پرسپولیس شکایت نکردم. البته این را بگویم که بحث شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح نیست بلکه این کنفدراسیون خواهان روشن شدن طلب بازیکنان بوده و بازیکنانی نظیر من و سایرین که از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم داشتیم و به آن رسیدگی نشده بود، این احکام را به AFC فرستادیم تا در جریان طلب‌ها قرار بگیرند. چند بازیکن این کار را انجام دادند و من هم برای در جریان بودن کنفدراسیون آسیا حکم کمیته انضباطی را به این کنفدراسیون ارسال کردم. 

معمارزاده با انتقاد از شیوه مدیران باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: این کار درستی نیست که آقایان با استفاده از اهرم زور و با کمک از ارگان‌های بالاتر مثل وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال فشار بیاورند که مجوز حرفه‌ای آنها را بدون تسویه حساب با طلبکاران صادر کنند. این مسائل دور از مرام است، هر چند که سال گذشته هم همین کارها انجام شد و باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال با دادن تضمین‌های صوری، مجوز حرفه‌ای گرفتند و امسال هم با این فشارها به کمیته تعیین صدور مجوز حرفه‌ای می‌خواهند همان کار را انجام دهند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjzw5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگرانی مدیران پرسپولیس؛ سرخ ها از سوی AFC محروم می شوند؟