تاریخ انتشار: 1397/06/21 19:52
کد خبر: 130634

شعار تند هواداران پرسپولیس علیه هاشمی‌نسب

هواداران پرسپولیس حسابی از خجالت بازیکن سابقشان در آمدند.
شعار تند هواداران پرسپولیس علیه هاشمی‌نسب

دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و نساجی قائم شهر از هفته ششم لیگ برتر و از ساعت ۲۰ و ۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه های این دیدار را در زیر خواهید خواند:

* با توجه به روز و زمان بازی، استقبال خوبی از این دیدار به عمل نیامده و هواداران و تماشاگران زیادی به ورزشگاه نیامده بودند.

* حدود ۲ هزار هوادار نساجی در ورزشگاه حاضر شده و تیم خود را تشویق می کردند.

*هواداران پرسپولیس علیه مهدی هاشمی نسب مدافع سابق قرمزپوشان که به استقلال پیوسته بود شعار دادند و به وی توهین کردند. کینه جدایی هاشمی نسب از پرسپولیس و رفتنش به استقلال هنوز در دل سرخ هاست. با توجه به اینکه کادر فنی نساجی قائم شهر همگی از بازیکنان پیشین استقلال بودند مورد توهین هواداران پرسپولیس قرار گرفتند.

*هواداران نساجی قائم شهر با شور و هیجان خاصی تیم خود را تشویق کرده و از جواد نکونام سرمربی این تیم خواستند برابر پرسپولیس به پیروزی دست پیدا کنند.

* هواداران پرسپولیس که تیمشان را قهرمان سوپرجام باشگاههای ایران می دانند سرود قهرمانی سر داده و این قهرمانی را افتخاری دیگری برای باشگاه پرسپولیس دانستند.

* طرفداران نساجی، محمد عباس زاده را بیشتر از سایر بازیکنان تشویق کردند.

* به دلیل اختلاف یکی از عکاسان ورزشی با دو تن از اعضای تیم نساجی قائم شهر اجازه ورود به این عکاس به ورزشگاه داده نشد و او را از استادیوم آزادی بیرون کردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjl9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام ترکیب نساجی مقابل پرسپولیس