تاریخ انتشار: 1397/06/21 22:13
کد خبر: 130615

عکس | 5 دقیقه جنجالی برای نکونام و نیمکت‌نشینان

سرمربی نساجی به شدت نسبت به تصمیم داور برای اخراج بازیکن تیمش معترض شد تا بازی برای دقایقی طولانی به جنجال کشیده شود.

در دقیقه 60 دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران، علی شجاعی روی پای کمال کامیابی نیا تکل رفت که این موضوع باعث اخراج این بازیکن از ترکیب نساجی مازندران توسط رضا کرمانشاهی شد.

بعد از اینکه کامیابی نیا روی این تکل متوقف شد، نکونام به عنوان نزدیک ترین فرد به این صحنه، نسبت به داور معترض شد و مدعی بود بازیکن تیمش خطایی روی هافبک پرسپولیس مرتکب نشده است.

در ادامه با توجه به اینکه این بازیکن در نیمه اول نیز یک کارت زرد دریافت کرده بود، تنش‌ها بین نیمکت نشینان و بازیکنان دو تیم برای جلوگیری از دریافت کارت این بازیکن صورت گرفت و این در حالی بود که پرسپولیسی‌ها و در راس آن حسین ماهینی و سیدجلال حسینی به دنبال اثبات این موضوع و اخراج شجاعی بودند.

داور بازی اما بعد از گفتگویی کوتاه با داور چهارم روی تصمیم خود برای کارت دوم به این بازیکن مصمم شد و شجاعی را اخراج کرد. این اخراج با درگیری بازیکنان نساجی و خصوصا شجاعی همراه شد و نکونام که از یک سو در تلاش برای اعتراض به داور و از سوی دیگر معترض به این تصمیم بود، به دنبال خروج بازیکن تیمش از زمین بود تا مانع از شکل گیری خطرات احتمالی در درگیری بازیکنش با داور شود. در نهایت این بازیکن با مشایعت مهدی هاشمی نسب راهی رختکن شد.

 

این اما پایان درگیری های نبود و در نهایت بازیکنان که در جریان بازی به شدت نسبت به حرکات فیزیکی و خطاها به رضا کرمانشاهی معترض بودند، فرصت را مغتنم شمردند و اعتراض فردی خود را به یکدیگر داشتند. موضوعی که به درگیری لفظی شدیدی میان سیدجلال حسینی و محمد آبشک دو بازیکن گیلانی نساجی و پرسپولیس تبدیل شد و در نهایت در شرایطی که به نظر می‌رسید این درگیری لفظی همراه با تهدید دو طرفه به جای باریک بکشد با مداخله بازیکنان موضوع برطرف شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2omypl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شانس بزرگ ستاره پرسپولیس برای حضور در جام جهانی با وجود مصدومیت!