تاریخ انتشار: 1397/06/21 23:27
کد خبر: 130603

محمد انصاری: نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با استقلال

مدافع پرسپولیس با تمجید از هواداران نساجی قائمشهر معتقد است حضور چنین هوادارانی موجب زیباتر شدن بازی‌های لیگ برتر می‌شود.
محمد انصاری: نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با استقلال

محمد انصاری، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل نساجی مازندران، گفت: حضور تماشاگران دو تیم در وزرشگاه این بازی را قشنگ کرده بود. بازی خیلی سختی بود، اما خدا را شکر توانستیم سه امتیاز آن را کسب کنیم.

وی درباره بازی پرسپولیس مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: امیدواریم هواداران با حضور در ورزشگاه ما را حمایت کنند. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که مقابل الدحیل که تیم بسیار قدرتمندی هم هست نتیجه لازم را کسب کنیم.

انصاری با اشاره به دیدار استقلال با السد نیز خاطر نشان کرد: کار استقلال هنوز تمام شده نیست و امیدواریم که آنها هم با یک نتیجه خوب صعود کنند تا در مرحله بعد ایران دو نماینده داشته باشد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس راجع به حواشی این بازی، تصریح کرد: بازی پر تنشی بود، اما خوشحالیم که با سه امتیاز ما همراه شد. نساجی تماشاگران پرشوری دارد که حضور آنها در ورزشگاه بازی را قشنگ‌تر کرده بود. در جریان اتفاقات و درگیری‌هایی که رخ داد، نیستم و نمی‌دانم که این بحث‌ها برای گرفته شدن خطا بود یا اتفاقات دیگر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48b79k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکایت پرسپولیس به کمیته اخلاق و انضباطی به خاطر رفتار کادرفنی نساجی