تاریخ انتشار: 1397/06/21 23:50
کد خبر: 130600

هاشمی نسب: دست داور درد نکند/ هواداران پرسپولیس نسبت به من حساس هستند

مهدی هاشمی‌نسب گفت: مستحق برد نبودیم، اما مستحق شکست هم نبودیم و می‌توانستیم با تساوی زمین بازی را ترک کنیم.
هاشمی نسب: دست داور درد نکند/ هواداران پرسپولیس نسبت به من حساس هستند

مهدی هاشمی نسب مربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس گفت: در این بازی مستحق باخت نبودیم، این بازی هم مثل تمام بازی‌های دیگر بود. متاسفانه باختیم و توقعی هم نداریم به هر حال تیم ما تازه به لیگ برتر آمده و مطمئن باشید در هفته آینده نساجی متفاوتی می‌بینیم.

مربی نساجی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخلاف گذشته این بار از سوی هواداران فحاشی نشنید، عنوان کرد: چرا فحش دادند اما خیلی کمتر از گذشته بود.  اما  نسبت به گذشته خیلی کمتر فحاشی کردند.

وی درباره قضاوت داور بازی عنوان کرد: قضاوت داور عالی بود و حرف نداشت! هر دو تیم از داوری مشکل داشتند.  آقای فتاحی هم ببیند که دیگر پسر خوبی شده‌ام و داور هم دستش درد نکند.

هاشمی‌نسب درباره این موضوع که جواد نکونام هم به عملکرد داور اعتراض داشت، گفت: واقعیت این است که هم پرسپولیسی‌ها از داوری شاکی بودند و هم ما. هر دو طرف به نحوه قضاوت اعتراض داشتند.

مربی نساجی درباره این موضوع که  آیا امروز نساجی در دیدار مقابل پرسپولیس مستحق باخت بود یا نه، تصریح کرد: امروز مستحق برد نبودیم، اما مستحق شکست هم نبودیم و می‌توانستیم با تساوی زمین بازی را ترک کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458g69

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موافقت نکونام با درخواست پرسپولیسی ها