تاریخ انتشار: 1397/06/22 13:19
کد خبر: 130557

تارتار:ترکیب تیم ما 30-40 درصد تغییر میکند اما برای برد به زمین می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی از انگیزه‌های شخصی خود برای بازی با پیکان گفت.
تارتار:ترکیب تیم ما 30-40 درصد تغییر میکند اما برای برد به زمین می‌رویم

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در جام حذفی فوتبال، خاطرنشان کرد: بازی در برابر استاد خودم مجید جلالی، سختی‌ها و جذابیت خاصی برای من شاگرد دارد. می‌خواهم به او نشان دهم که شاگرد نسبتا خوبی برایش بوده‌ام. 

او افزود: استراتژی تیم‌ها در جام حذفی متفاوت است و معمولا در طول ۱۲۰ دقیقه، محتاط‌تر عمل می‌کنند چرا که امیدی هم به ضربات پنالتی دارند. فکر می‌کنم این اتفاق برای هر دو تیم در بازی فردا بیفتد اما برای تیم ما کمتر. می‌خواهم از بازیکنانی که کیفیت خوبی دارند و تا الآن کمتر بازی کرده‌اند استفاده کنم به همین دلیل تغییرات زیادی در ترکیب تیم خواهیم داشت.

سرمربی پارس جنوبی درپاسخ به این پرسش که آیا فردا با تیم دوم بازی خواهند کرد و جام حذفی را جدی می‌گیرد یا نه، توضیح داد: از روز اول به بازیکنانم گفته‌ام که تیم اول و دوم نداریم و کل مجموعه ما در سطح خوبی هستند. بازیکنان ما می‌دانند که اگر در کوچه خودشان هم بازی می‌کنند باید برنده باشند. نمی‌گویم هدف اصلی ما روی لیگ است اما احتمالا فردا ۳۰-۴۰ درصد تیم تغییر می‌کند. با این حال تفکر ما روی برد است و برای برد به زمین می‌رویم.

تارتار همچنین درباره مصاف با یک تیم لیگ برتری در گام نخست جام حذفی تصریح کرد: از بازی با پیکان استقبال می‌کنیم چون از سال‌های گذشته تجربه داریم که تیم‌های دسته پایین، بازی بسته‌ای را ارائه می‌کنند و خشونت به خرج می‌دهند. اگر از مرحله اول، سخت عبور کنیم مراحل بعدی راحت‌تر می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzgvn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجید جلالی: بعضی مربیان فکر میکنند شلوغ کاری درکنار زمین برایشان امتیاز محسوب می‌شود