تاریخ انتشار: 1397/06/22 14:50
کد خبر: 130550

۲۳۳۰ روز پیش؛ آخرین باخت آسیایی پرسپولیس در آزادی

از زمان حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس تا کنون، این تیم در هیچ دیدار آسیایی در ورزشگاه آزادی مغلوب حریفان نشده است.
 ۲۳۳۰ روز پیش؛ آخرین باخت آسیایی پرسپولیس در آزادی

آخرین باخت آسیایی تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به باخت یک بر صفر این تیم مقابل تیم الهلال عربستان در تاریخ ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ بازمی گردد.

سرخپوشان بعد از این باخت در ۱۴ بازی آسیایی میزبان رقبا بودند که در هیچ یک از این ۱۴ بازی، بازنده از زمین خارج نشدند اما ۳ بازی از ۱۴ بازی یاد شده در زمین بی طرف و تنها اسما به میزبانی تیم پرسپولیس برگزار شده و ۱۱ دیدار باقی مانده در ورزشگاه آزادی بوده است.

از ۱۱ دیدار آسیایی گذشته تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی، سرخ ها درواقع ۹ برد و ۲ تساوی کسب کرده اند. ۲ بازی از ۱۱ بازی ذکر شده مقابل تیم های قطری (الریان و الدحیل) بوده است.

برانکو ایوانکوویچ از زمان حضور در پرسپولیس در ۲۶ دیدار آسیایی روی نیمکت این تیم نشسته که حاصل آن ۱۲ برد، ۷ باخت و ۷ تساوی بوده است. پرسپولیس تحت هدایت برانکو تا کنون در ۱۳ دیدار لیگ قهرمانان آسیا به عنوان میزبان مقابل رقبا قرار گرفته و هرگز بازنده نبوده است. سرخپوشان از زمان حضور این سرمربی کروات در این تیم در ۱۰ بازی در ورزشگاه آزادی مقابل رقبای آسیایی قرار گرفته که این دیدارها هیچگاه با باخت سرخ ها همراه نبوده و حاصل آن ۸ برد و دو تساوی بوده است.

پرسپولیسی ها در حالی روز ۲۶ شهریور در ورزشگاه آزادی میزبان تیم الدحیل قطر هستند که آخرین باخت آسیایی این تیم در آزادی به ۲۳۳۰ روز پیش از این دیدار بازمی گردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27a6mv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تنها ضعف الدحیل؛ همان چیزی که پرسپولیسی ها میخواهند