تاریخ انتشار: 1397/06/22 18:31
کد خبر: 130520

میرزاپور: بیرانوند رقبای سرسختی برای جام ملت‌ها دارد

دروازه بان سابق تیم ملی در خصوص این روز‌های شرایط تیم ملی و پرسپولیس با خبرورزشی گفتگو کرد.
میرزاپور: بیرانوند رقبای سرسختی برای جام ملت‌ها دارد

با ابراهیم میرزاپور، گلر سابق تیم ملی فوتبال ایران در مورد شرایط دروازه‌بان‌های تیم ملی و همچنین بازی آسیایی تیم‌های پرسپولیس و استقلال گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید. 

* بازی ایران مقابل ازبکستان چطور بود؟

من به طور کامل این دیدار را ندیدم و فقط توانستم نیم‌ساعت پایانی را ببینم که ایران چند موقعیت ایجاد کرد، ولی توپ زیادی روی دروازه ما نیامد که امیر عابدزاده واکنشی نشان دهد. به طور کلی باید بازی‌های دوستانه بیشتری برای تیم ملی بگذارند تا بتواند با آمادگی کامل راهی جام ملت‌های آسیا شود.

* وضعیت دروازه‌بان‌های ایران برای جام ملت‌های آسیا چطور است؟

به نظر می‌رسد بیرانوند با عملکرد عالی که در جام جهانی داشت انتخاب اول کی‌روش باشد، ولی نباید فراموش کرد که علیرضا رقبای سرسختی مثل امیر عابدزاده، حسینی و رشید مظاهری دارد ضمن این که در لیگ برتر هم گلر‌های جوان و بااستعدادی حضور دارند که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند. 

* بازی نماینده‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا را چطور می‌بینید؟

کار استقلال بسیار سخت است. در بازی رفت آن هم در تهران خوردن سه گل از السد، اصلاً برای این تیم خوب نبود و قطعاً بردن السد در بازی برگشت بسیار دشوار است. اما به نظرم پرسپولیس در زمین الدحیل خوب بازی کرد و حتی می‌توانست به گل برسد، ولی سرخپوشان با حمایت صد هزار نفری در تهران می‌توانند الدحیل را شکست دهند. شک نکنید قطری‌ها از حضور پرشور و پرتعداد هواداران در آزادی رعب و وحشت دارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wwm9x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میرزاپور: جای بیرانوند بودم حالا حالاها در پرسپولیس می‌ماندم